سید حسن نصرالله: یک فرد جاسوس موساد به مقدسات دو میلیارد مسلمان توهین می‌کند

سیدحسن نصرالله در سخنرانی روز سه‌شنبه خود به مناسبت سیزدهمین روز ماه محرم بار دیگر هتاکی کشورهای غربی به قرآن کریم را محکوم و اعلام کرد که فرد جاسوس موساد با هتک حرمت قرآن کریم به مقدسات دو میلیارد مسلمان اهانت کرده است.

به گزارش ارز پرس، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله عنوان داشت: بار دیگر جنایتکار نفرین شده در سوئد قرآن کریم را تحت حمایت پلیس سوزاند. فرد جاسوس موساد به مقدسات دو میلیارد مسلمان اهانت کرده است.

وی افزود: یک جاسوس موساد وجود دارد که با حمایت پلیس سوئد با هتک حرمت مقدسات اسلامی به دو میلیارد مسلمان در جهان توهین می‌کند.

سید حسن نصرالله افزود: دیگر معنایی ندارد که جوانان مسلمان منتظر باشند تا دولت‌ها و سازمان‌ها مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرند و کسانی را که به شدت از قرآن سوء‌استفاده می‌کنند، مجازات کنند.

وی افزود: جامعه جهانی خائن و دروغگوست و آنچه از جامعه ما حمایت می‌کند مقاومت است؛ عهد خود را با مقاومت که محاصره و تهدید آن را نمی ترساند، تجدید می‌کنیم.

وی در ادامه به تحولات «عین الحلوه» اشاره کرد و گفت: تحولات اردوگاه عین الحلوه همراه با آوارگی و خونریزی، دردناک است و همه را تحت تاثیر قرار داده است.

دبیرکل حزب الله تأکید کرد که جنگ در اردوگاه عین الحلوه باید به هر نحوی متوقف شود و نباید ادامه یابد زیرا عواقب آن برای فلسطینی‌ها بد است.

در حال تکمیل...

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.