تعمیق بحران اعتماد بین نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو

نیروهای ذخیره در واحدهای ویژه و واحد سایبری در بیانیه‌ای اعلام کردند، نتانیاهو و وزیران کاهن وی مانند مافیا در حال حمله به دیوان عالی رژیم صهیونیستی هستند. این کابینه‌ای است که منجر به پایان رژیم صهیونیستی و متلاشی شدن کامل ارتش خواهد شد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از وب‌سایت عرب ۴۸، ارتش رژیم صهیونیستی در نظارت دقیق در مورد تعداد نیروهای ذخیره‌ای که در اعتراض به برنامه "اصلاحات قضایی" برای تضعیف قوه قضائیه از خدمت نظامی تمرد کرده‌اند، با مشکل روبه‌رو است، در حالی که اوضاع در صفوف نیروهای نظامی بسیار پیچیده است.

طبق روزنامه صهیونیستی معاریو، برآوردها حاکی از آن هستند که تعداد نیروهای ذخیره در نیروی هوایی که به وضوح توقف خدمت نظامی را اعلام کرده‌اند به ده‌ها مورد می‌رسد.

این روزنامه افزود، به موازات آن بسیاری در کادر نیروی هوایی در خصوص گام‌های اعتراضی آتی خود اقداماتی کرده‌اند، برخی برای آموزش‌های هوایی در هفته‌های اخیر ثبت نام نکرده‌اند و برخی دیگر درباره توقف آموزش‌ها و تمرینات هوایی به افسران خود اطلاعی نداده‌اند.

 ارتش و نه تنها نیروی هوایی، احضار عناصر ذخیره را در طول تعطیلات تابستانی، در ژوئیه و اوت کاهش داده و بنابراین تعداد آموزش در نیروهای ذخیره کم شده است.

گروه معترض در نیروهای ذخیره در واحدهای ویژه و سایبر بیانیه‌ای را در خصوص نظر دیوان عالی درخصوص دادخواست‌هایی صادر کرد که خواستار لغو قانونی هستند که مانع از برکناری بنیامین نتانیاهو می‌شود.

در این بیانیه از هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش و رونن بار، رئیس شین بت خواسته شده پس از اظهارات وزیران و اعضای کنست از ائتلاف حاکم خطوط قرمز را تعیین کرده و علنا صحبت کنند زیرا در صورت لغو قانون واجد شرایط درخصوص برکناری نتانیاهو از سوی دادگاه عالی، آنها به مصوبه‌های دادگاه احترام نخواهند گذاشت.

در این بیانیه آمده است، نتانیاهو و وزیران کاهن وی در حال حمله مافیایی به دیوان عالی هستند. این دولتی است که منجر به پایان رژیم صهیونیستی و متلاشی شدن کامل ارتش خواهد شد. نباید از این دولت تبعیت کرد و باید فورا ساقط شود.

در این بیانیه همچنین خطاب به رئیس ستاد کل و رئیس شین بت آمده است: ما می‌دانیم که شما در اتاق‌های بسته چه می‌گویید دیگر سکوت ممنوع است و شما باید اکنون به طور علنی صحبت کرده و یک خط قرمز ترسیم کنید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.