درخشش رونیکس در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

به گزارش بازرگانی پایگاه خبری ارز پرس، مراسم افتتاحیه بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ و در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با شرکت برترین برندهای داخلی و خارجی فعال در صنعت ساختمان از جمله رونیکس برگزار شد. این‌طور که از حال و هوای نمایشگاه پیدا است، علاقه‌مندان به دنیای ابزار کم نیستند و ابزار در میان اهالی صنعت ساختمان جذابیت بسیار بالایی دارد.

حضور قدرتمند رونیکس به‌عنوان متنوع‌ترین برند صنعت ابزار ایران و با سابقه‌ای درخشان در طراحی و ساخت ابزارآلات ساختمانی، با استقبال بی‌سابقه علاقه‌مندان صنعت ساختمان و ابزار همراه شد. اهالی صنعت ساختمان بیشتر به ابزار تمایل نشان دادند تا بتن و آهن. این ابزار رونیکس بود که در میان سیمان و شیشه و سنگ خوش درخشید. در این نوشتار به افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۲ با حضور رونیکس می‌پردازیم.

کیفیت متمایز و تنوع بی‌نظیر رونیکس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران

حضور رونیکس در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران و معتبرترین رویداد صنعت ساختمان در سطح کشور و خاورمیانه، بیانگر واقعیتی بود که همه رونیکس را به آن می‌شناسند: کیفیت اتفاقی نیست! رونیکس با تکیه بر کیفیت به‌عنوان مهم‌ترین رکن از ارکان خود، مفهوم جدیدی از کیفیت را در ذهن مصرف‌کنندگان تعریف کرده است. ثمره این نگاه ویژه به کیفیت، تولید ۲۵۰۰ نوع ابزار برقی، بادی، شارژی و بنزینی با عملکرد فوق‌العاده و طول عمر بالا است. بزرگ‌ترین بانک قطعات کشور با ۳۴۰۰۰ نوع قطعه را نیز به این تنوع بی‌نظیر اضافه کنید! رونیکس با حضور قدرتمند خود در افتتاحیه این رویداد بزرگ، بار دیگر بی‌واسطه با طیف گسترده مصرف‌کنندگان دنیای ابزار و صنعت ساختمان ارتباط برقرار کرد.

غرفه متفاوت رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان

رونیکس با غرفه متفاوت خود واقع در سالن ۴۰ نمایشگاه، کیفیت بی‌نظیر و تنوع گسترده محصولاتش را با ۲۵۰۰ نوع ابزار بادی، برقی، شارژی و بنزینی به‌همراه بزرگ‌ترین بانک قطعات کشور با ۳۴۰۰۰ نوع قطعه به تصویر کشید. نمایش این تنوع بی‌نظیر، مستلزم آماده‌سازی غرفه‌ای با مساحت بیش از ۱۰۰۰ متر مربع در دو طبقه بود تا هم بتواند پذیرای خیل عظیم بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان صنعت ساختمان و ابزار باشد و هم راوی تنوع و کیفیت ابزارآلات و قطعات رونیکس.

طراحی خاص و خلاقانه غرفه رونیکس توسط یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه ساخت غرفه‌های بزرگ نمایشگاهی، حال و هوای یک رویداد بزرگ ساختمانی را برای بازدیدکنندگان تداعی می‌کند و تجربه متفاوتی از حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان را برای آن‌ها رقم می‌زند. در غرفه رونیکس دو بخش CIP و VIP تعبیه شده که بخش CIP پذیرای تمامی میهمانان عزیز نمایشگاه است. در این بخش، همکاران بخش فروش با ایجاد ارتباط با بازدیدکنندگان، آن‌ها را از خدمات رونیکس مطلع می‌کنند. مدیران و متخصصین صنعت ساختمان و ابزار کشور نیز در بخش VIP غرفه با مدیران رونیکس و محمدرضا رامخو مدیرعامل این شرکت دیدار و درخصوص همکاری‌های آتی گفتگو می‌کنند.

رونیکس در راستای احترام به مخاطبین و میزبانی تمام‌عیار از میهمانان خود، با همکاری یکی از بهترین صدابرداران باسابقه موسیقی کشور، فضایی را برای بازدیدکنندگان طراحی کرده تا صدایی که به گوش مراجعه‌کنندگان این غرفه می‌رسد، مهندسی شده و اصولی باشد. جمعیت زیادی از اقصی نقاط ایران و سایر کشورها برای بازدید از این غرفه حضور دارند که نشان‌دهنده علاقه زیاد مردم به دنیای گسترده ابزار و صنعت ساختمان است.

درخشش رونیکس در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.