فراجا یک دستگاه انقلابی، جهادی و پای کار نظام است

به گزارش سرویس‌خبری انتظامی مهر حجت الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور در نشستی با سرویس‌خبریان گفت: سرویس‌خبریان افسران جبهه جنگ نرم بوده و در میدان مبارزه با دشمن با قلم خود نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد آن هستیم که در جای جای سازمان‌ها و پلیس‌های تخصصی پرچم اسلام و پرچم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) افراشته شده است.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: در فتنه‌های سال‌های اخیر شاهد آن بودیم که شگفتی‌هایی در فرماندهی انتظامی کل کشور رقم خورده است که در سایر نیروهای مسلح کمپ نظیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در فراجا در حفظ نظام و در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ‌کوششی فروگذار نکرده و پیش از هر دستگاه و سازمانی پای کار بوده و به میدان آمدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: در حادثه کرج دیدید که همکاران ما را چگونه محاصره و شهید کردند اما یک نفر از همکاران ما از مأموریت خود در دفاع از ارزش‌های انقلاب پا پس نکشید.

وی افزود: امروز فراجا یک نیروی مکتبی، انقلابی، جهادی و پای کار نظام است که برای کمک به مردم و برای حفظ ارزش‌های انقلاب از انجام هیچ اقدامی کوتاهی نکرده است.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: از ما می‌پرسند دلیل تان برای چنین مدعایی چیست. ما می‌گوئیم همین شهدای گرانقدری که هر روز در جای جای کشور و در لباس نیروی انتظامی به خون خود می‌غلتند نشان این رشادت و این ادعای ما است.

وی گفت: در انتخابات که یکی از جلوه‌های انقلابی بودن مردم را به رخ می‌کشاند چیزی به اسم مشارکت حداکثری نداریم بلکه مشارکت همکاران ما همگانی و صد در صدی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: در یک نمونه باید بگوییم که همکاران ما در پنج هزار روستا ورود کرده و در مقابله هجمه‌های دشمن ایستاده و برای مردم روستایی جهاد تبیین به راه انداخته و با حضور مبلغان کردم را آگاه کردند.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: از این نمونه‌ها که هر یک مبین انقلابی بودن فراجاست بی شمار وجود دارد. فراجا در بلایای طبیعی دوشادوش سایر دستگاه‌ها به مردم خدمت رسانی می‌کند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.