مقام صهیونیست: آسیب به آمادگی ارتش بر طرح‌های مهم امنیتی تأثیر می‌گذارد

یک مسؤول صهیونیست اعلام کرد که ادامه آسیب رسیدن به آمادگی ارتش خطری علیه طرح‌های مهم امنیتی است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسؤول ارشد در ارتش این رژیم اعلام کردند: ادامه آسیب رساندن به آمادگی ارتش خطری علیه طرح‌های مهم امنیتی است.

روزنامه یسرائیل هیوم نوشت: اظهارات این مسؤول به دلیل نگرانی درباره آسیب رسیدن به آمادگی ارتش است که در اصل نیز آمادگی نیروهایش کاهش یافته است.

این مسؤل گفت: انتقادات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از مقامات ارتش و مذاکرات درباره وضعیت آمادگی ارتش به قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان آسیب می‌رساند. این انتقادات موجب ناامیدی و دلسردی مسؤولان ارتش شده است.

مسؤولان ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که حملات وزرا و اعضای ائتلاف حاکم به خلبانان و ارتش به وحدت و وضعیت ارتش آسیب می‌زند و این وضعیت باید متوقف شود.

در این راستا یکی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش از مذاکرات سخت خود با خلبانان ذخیره صحبت کرد و گفت که از آن‌ها خواسته به خدمت نظامی ادامه بدهند؛ اما در عین حال افسران ارتش نتانیاهو را تنها مسؤول این وضعیت می‌دانند.

همچنین بنیامین نتانیاهو به آن‌ها گفته است که وی می‌خواهد به حل و فصلی درباره اصلاحات قضایی برسد؛ اما در سایه درگیری با مخالفان در ماه‌های اخیر وی در امکان رسیدن به یک راهکار میانه شک دارد. وی گفت که امکان دارد تصویب قانون اصلاحات قضایی ادامه پیدا کند و باید برای آن آماده شد.

یکشنبه نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی وجود هماهنگی برای ممانعت از آسیب رسیدن به آمادگی ارتش را تکذیب کردند. این درحالی است که بحران مخالفت با خدمت نظامی و پیامدهای آن در اعتراض به قانون اصلاحات قضایی رو به وخامت است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.