رسانه‌های عبری: موشک‌های پیشرفته حزب‌الله لبنان خطری برای جبهه داخلی هستند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله موشک‌های پیشرفته‌ای دارد که می‌تواند با آن به جبهه داخلی ضربه بزند.

به گزارش ارز پرس، هزی سمنتوف، تحلیلگر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان مشخص می‌شود که وی به خودش و موشک‌های پیشرفته حزب الله در جنوب لبنان اعتماد زیادی دارد. این تهدید استراتژیکی برای اسرائیل است که باید فورا آن را حل کرد. حزب‌الله ۱۷۰ هزار موشک و راکت از جمله موشک‌های پیشرفته دارد که می‌تواند با آن به جبهه داخلی ضربه بزند.

وی گفت: سید حسن نصرالله از جنگ موشک‌های پیشرفته‌ای حرف می‌زند که می‌تواند هر مکانی حتی نیروگاه دیمونا را هدف قرار دهد و اسرائیل را به عصر حجر بازگرداند. اعتماد به نفس زیاد سید حسن نصرالله داستان اصلی است.

همچنین امیر افیفی، سرتیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: سید حسن نصرالله درباره مسائل مهمی صحبت می‌کند که باید به آن گوش بدهیم. از نظر سید حسن نصرالله توانایی‌های هجومی ارتش اسرائیل به اندازه کافی قوی نیست. سید حسن نصرالله با اعتمادبه نفس زیادی تهدید کرد که حزب‌الله می‌تواند با صدها موشک پیشرفته پایگاه‌های نیروی هوایی و نیروگاه‌های برق و مراکز دیگر را هدف قرار دهد. ما باید این مساله را حل کنیم. نباید اجازه بدهیم حزب‌الله اینگونه اسرائیل را تهدید کند.

سید حسن نصرالله اخیرا با بیان اینکه امروز ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته در بدترین وضعیت خود قرار دارد، افزود: دشمن امروز از حمله و آغازگر بودن جنگ به حالت تدافعی تبدیل شده است. امروز دشمن پشت دیوارها پنهان شده است.

دبیرکل حزب‌الله ادامه داد: دشمن صهیونیست امروز بسیار ضعیف‌تر از آنچه بود، هست؛ اما محور مقاومت امروز بسیار قوی‌تر از آنچه بود، هست.

نصرالله تهدید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت حمله به لبنان به عصر حجر باز خواهد گشت و اگر نبرد به نبرد با محور مقاومت تبدیل شود، چیزی به نام «اسرائیل» وجود نخواهد داشت.

در دوره اخیر انتقادات سیاسی در اراضی اشغالی از رئیس ستاد ارتش و وزیر جنگ افزایش یافته است. مسؤولان سیاسی آن‌ها را متهم به کوتاهی در حل پدیده مخالفت نیروهای ذخیره با خدمت نظامی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.