شهرک‌نشین صهیونیست: زندگی تحت کنترل حزب‌الله را ترجیح می‌دهیم

روند فرسایشی رژیم صهیونیستی شدت گرفته و اظهارات یک شهرک‌نشین نیز حاکی از کاهش اعتماد ساکنان شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به کابینه این رژیم و عمق بحرانی است که این رژیم اشغالگر با آن مواجه است.

به گزارش ارز پرس، یکی از ساکنان شهرک «موشاف مارگلیوت» واقع در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان، در گفت‌وگویی با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: ترجیح می‌دهم موشاف مارگلیوت با حزب‌الله باشد تا اینکه در اسرائیل زندگی کنم.

المیادین نوشت، این شهرک‌نشین که در شهرک موشاف مارگلیوت مرغداری داشته و آن را به دلیل موج گرما از دست داده، اظهار کرد: مشکل موشاف مارگلیوت برای هیچ کسی اهمیت ندارد و ما ترجیح می‌دهیم شهرک با حزب‌الله باشد تا اینکه در این شرایط زندگی کنیم.

او در ادامه خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما در موشاف مارگلیوت سپر دفاع از کل اسرائیل و تمامی صندلی‌هایی هستیم که شما روی آن‌ها می‌نشینید.

این شهرک‌نشین تاکید کرد که مسؤولان رژیم اشغالگر با رها کردن ساکنان شمال اراضی اشغالی «قصد دارند کم کم آن‌ها را بکشند».

او ضمن ابراز خشم و نگرانی‌های خود گفت: خودم را در این مزرعه حلق‌آویز خواهم کرد.

همچنین او با اشاره به حمایت نکردن کابینه رژیم صهیونیستی از آن‌ها، خطاب به مسؤولان این رژیم گفت: «شما دارید ما را می‌کشید».

رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند، در حالی که تنش‌ها با حزب‌الله در مرزهای لبنان رو به افزایش هستند، جبهه داخلی برای جنگ با حزب‌الله آماده نیست و شهرک‌های شمالی با کمبود بیش از ۱۰ هزار پناهگاه مواجه هستند و این یعنی ۲.۵ میلیون شهرک‌نشین ساکن آنها حمایتی ندارند.

روزنامه عبری زبان معاریو نیز نوشت، کابینه رژیم صهیونیستی سال ۲۰۱۸ اختصاص مبلغ پنج میلیارد شکِل در طول ۱۰ سال برای حمایت از جبهه داخلی را تصویب کرد اما طبق اعلام سازمان اومتس (یک جمعیت سیاسی) این طرح به درستی اجرا نشد و کابینه سال ۲۰۲۳ تصمیم گرفت بودجه حمایتی را از نیم میلیارد به تنها ۱۰۰ میلیون شکِل کاهش داد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی که به مناسبت هفدهمین سالروز پیروزی جنگ ۳۳ روزه سران رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که اگر به جنگ علیه لبنان اقدام کنند، آنها نیز به عصر حجر بازخواهند گشت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی دیگری که ۲۵ مه به مناسبت جشن مقاومت و آزادی داشت، اظهار کرد: در مقابل نیروی انسانی برجسته محور مقاومت شاهد کاهش نیروی انسانی اسرائیل و فرار اسرائیلی‌ها از جنگ هستیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.