اذعان صهیونیست‌ها به فرسایش قدرت بازدارندگی رژیم اشغالگر در مقابل حزب‌الله

یک رسانه صهیونیست به از بین رفتن قدرت بازدارندگی رژیم اشغالگر در مقابل جرات و قدرت حزب‌الله لبنان اذعان کرد.

به گزارش ارز پرس، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» در این باره فاش کرد: حزب‌الله جسورتر و قدرتمندتر بوده و در مقابل، قدرت بازدارندگی اسرائیل در حال فرسایش است.

این رسانه نوشت: به همین دلیل ارتش اسرائیل ملزم به حفظ آرامش در جبهه نبرد با حزب‌الله است.

این روزنامه در ادامه آورده است که حزب‌الله در حال استقرار نیروهای رضوان بوده و ارتش رژیم صهیونیستی نیز در حال تقویت و حفاظت از الجلیل است، این اتفاق به معنای فرسایش بازدارندگی این رژیم است.

یدیعوت آحارونوت همچنین اعلام کرد که حزب‌الله لبنان اکنون بیش از ۲۰۰ هزار موشک و موشک‌های ضد هوایی پیشرفته در اختیار دارد که حرکت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را محدود می‌کند.

در همین رابطه، «یوآو زیتون»، خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت، در جریان بازدید از مرز لبنان با فلسطین اشغالی، گفت: یک دقیقه هم طول نمی‌کشد که یکی از اعضای حزب‌الله مجهز به دوربین جلوی ما قرار می‌گیرد و در نزدیکی خط آبی می‌ایستد و بی‌وقفه از ما عکس می‌گیرد.

در سایه حوادث مرزی با لبنان، اخیرا روزنامه «یسرائیل هیوم» گزارش داد که مقامات امنیتی این رژیم پیش‌بینی کرده‌اند جنگ با حزب‌الله لبنان در صورت وقوع، جنگی پیچیده‌ خواهد بود.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند، پیش‌بینی تل‌آویو از سناریوی درگیری احتمالی با حزب‌الله لبنان این است که به دلیل حملات حزب‌الله به تأسیسات برق، اراضی اشغالی برای ساعاتی طولانی و چه بسا روزها در تاریکی فرو خواهد رفت و در روزهای نخست جنگ، هزاران موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک خواهد شد.

مناطق مرزی لبنان و اراضی اشغالی همزمان با هفدهمین سالروز جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ شاهد تنش‌هایی بوده است.

این تنش‌ها در پی ایجاد حصار توسط رژیم صهیونیستی در بخش شمالی روستای لبنانی «الغجر» با هدف الحاق آن به اراضی اشغالی و پاسخ حزب‌الله به این اقدام با برپایی چند چادر در داخل خط آبی تشدید شده است.

رژیم صهیونیستی از ژوئن گذشته به برپایی چادرهای حزب‌الله لبنان در مرزها اعتراض کرد و خواستار برچیده‌شدن آنها شد. در حالی که لبنان می‌گوید این چادرها در داخل خاک لبنان هستند و از صهیونیست‌ها خواست تا از بخش لبنانی روستای الغجر که تحت کنترلشان است، عقب‌نشینی کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.