کتاب «رویای سفر، ایتالیا» برای گردشگران ایرانی منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» زیر نظر آرش نورآقایی و با همکاری بیش از بیست نویسنده و بیش از ده نفر در بخش‌های فنی منتشر شده است.

نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورها تحت «رؤیای سفر، پاریس» در همان برهه زمانی منتشر شد که از هیاهوی مسافران در شهرها و مقاصد گردشگری خبری نبود.

اما دومین جلد با عنوان «رؤیای سفر، ایتالیا» زمانی در دستان مخاطب قرار می‌گیرد که چندی ست از شدت پاندمی کرونا کاسته و شر این ویروس از سر مردمان جهان و از سر سفرهاشان کم شده است.

در یازده فصل مندرج در این کتاب، گردشگران ایرانی خواننده روایت‌های دلنشینی از جغرافیا و تاریخ ایتالیا و هنرهای مختلف اعم از معماری، نقاشی، موسیقی، سینما و ادبیات این سرزمین خواهند بود؛ با اهمیت مُد و پوشاک آشنا خواهند شد، طعم خوراک آن را خواهند چشید و از جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی این کشور مطلع می‌شوند.

در ادامه روابط ایران و ایتالیا از منظر اسطوره و ادبیات مورد توجه قرار خواهد گرفت و شرحی از روابط سیاسی و تجاری، مذهبی و فرهنگی این دو کشور به میان خواهد آمد. هم‌چنین جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و ناملموس مرکز، شمال و جنوب ایتالیا به تفصیل برای خواننده‌ی مشتاق به تصویر کشیده خواهد شد. رُم، فلورانس، پیزا، ونیز، میلان، بولونیا، تورینا، ورونا، جنوا، ناپل، لچه و پالرمو تنها برخی از شهرهای مقصد در این کتاب هستند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.