ژنرال صهیونیست: نیروی هوایی به هدفی استراتژیک برای دشمنان تبدیل می‌شود

ژنرال صهیونیست اعلام کرد که نیروی هوایی به هدفی استراتژیک برای دشمنان تبدیل خواهد شد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از شبکه خبری المیادین، اسحاق بریک، ژنرال صهیونیست گفت: در نیروی هوایی طی سال‌های اخیر از تمام امکانات برای خرید جنگنده‌ها استفاده شد. ارتش زمینی را تضعیف کردند و سامانه‌های حیاتی اضافی مثل سلاح موشکی و سامانه لیزر را نساختند. نیروی هوایی خلبانان حرفه‌ای و جنگنده‌های جدیدی دارد؛ اما پایگاه‌هایشان برای پرواز کردن در جنگ آتی آماده نشده است. نیروی هوایی به هدفی استراتژیک برای دشمن تبدیل خواهد شد.

وی گفت: ۳۵۰۰ موشک هر روز به اسرائیل شلیک می‌شود. همچنین هزاران پهپاد اسرائیل را هدف قرار می‌دهند. سلاح نیروی هوایی هدف اصلی است. موشک‌های سنگین و پیشرفته به باندها یا نزدیک به آن اصابت خواهد کرد و موجب فلج شدن آن خواهد شد. برای همین مساله ۱۲ سال پیش گردان‌های ذخیره برای پاک کردن ترکش‌ها و مهار آتش سوزی در باندها تشکیل شدند. این گردان‌ها دچار فروپاشی شده‌اند چراکه رهبران نیروی هوایی سرشان در آسمان است و پاهایشان روی زمین نیست. در جنگ اکتبر ۱۹۷۳ نیروی هوایی ضربه هولناکی دریافت کرد. از آن زمان هنوز سرپا نشده است.

بریک گفت: چند ماه پیش با فرمانده نیروی هوایی دیدار کردم. به من گفت اوضاع خوب پیش خواهد رفت. با رؤسای ستاد ارتش و یوآو گالانت، وزیر جنگ دیدار کردم جوابی نداشتند.

اخیرا رسانه‌های رژیم صهیونیستی نسبت به آسیب رسیدن به آمادگی نیروی هوایی هشدار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخیرا به نقل از یک مسؤول ارشد امنیتی هشدار دادند که در صورتی که دولت به اصلاحات قضایی ادامه بدهد این رژیم ظرف یک ماه با مشکلی در آمادگی ارتش مواجه خواهد شد و این مشکلات بیشتر در نیروی هوایی خواهد بود.

روزنامه هاآرتص گفت: آسیب رسیدن به نیروی هوایی نتیجه پافشاری بنیامین نتانیاهو بر ادامه اصلاحات قضایی در سایه دودستگی داخلی است. دولت مسؤول اصلی این مساله است که می‌بیند چه اتفاقی می‌افتد و کاری نمی‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.