درمانگاه بستان روزانه به بیش از ۲۰۰۰ زائر خدمات ارائه می‌دهد

محمد امیرخانی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان و سرپرست تیم اعزامی این جمعیت در گفت وگو با سرویس‌خبری مهر درباره خدمات و اقدامات درمانگاه بستان در شهر نجف اشرف اظهار کرد: گروهی از همکاران از ۲۹ مرداد به عنوان تیم پیشرو در نجف اشرف مستقر و زیرساخت‌های لازم را جهت راه اندازی درمانگاه آماده کردند.

وی با اشاره به اسکان تیم کرمان از روز جمعه سوم شهریور ماه گفت: بلافاصله پس از اسکان گروه اعزامی کرمان، کار پذیرش و خدمت رسانی به بیماران با توجه به زیرساخت‌های آماده شده از قبل انجام شد.

درمانگاه بستان روزانه به بیش از ۲۰۰۰ زائر خدمات ارائه می‌دهد

امیرخانی بیان داشت: تیم اعزامی استان کرمان متشکل از ۶۹ پزشک و پرستار داوطلب، عوامل رسانه و حراست و در قالب یک تیم کامل و یکدست، با تعامل و همکاری بسیار خوب در قالب درمانگاه سطح دو در درمانگاه بستان در حال خدمت‌رسانی به زوار است.

وی در ادامه گفت: همچنین این مرکز متشکل از ۷ پزشک متخصص، داخلی، قلب، ارتوپد، زنان و زایمان به ارائه خدماتی نظیر تریاژ، احیا، پزشک خانم و آقا، داروخانه، زنان و زایمان می‌پردازد.

درمانگاه بستان روزانه به بیش از ۲۰۰۰ زائر خدمات ارائه می‌دهد

امیرخانی افزود: درمانگاه بستان در همان روز اول آغاز به کار ۶۴۴ نفر را پذیرش و هم‌اکنون روزانه به بیش از ۲۰۰۰ زائر خدمات ارائه می‌دهد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمان‌گفت: بیشتر مراجعات به واسطه گرمازدگی یا افت فشار بوده است، همچنین مراجعاتی نظیر شکستگی پا یا در رفتگی هم داشته‌ایم که توسط متخصص ارتوپد پس از معاینات اولیه برای رادیولوژی و خدمات پاراکلینیک به بیمارستان امام علی اعزام شده‌اند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.