هشدارهای امنیتی درباره افزایش احتمال ربایش اصهیونیست‌ها در سراسر جهان

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد، صهیونیست‌ها در خارج و داخل مرزهای اراضی اشغالی در معرض خطر ربایش از سوی حماس و جهاد اسلامی قرار دارند.

به گزارش ارز پرس، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داد، شورای امنیت داخلی این رژیم مدعی شده مسؤولان جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی اخیراً به شدت در پی اجرای عملیات ربایش صهیونیست‌ها در داخل و خارج از مرزهای فلسطین اشغالی هستند تا برگ‌های برنده خود را در هرگونه مذاکره‌ای افزایش دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بعید نیست سازمان‌های فلسطینی برای ترویج عملیات ربایش اسرائیلی‌ها و یا یهودیان در خارج از مرزها تلاش‌های خود را افزایش دهند.

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادامه داد: حماس و جهاد اسلامی با توجه به اینکه مذاکرات تبادل اسرا به بن بست رسیده به این گزینه متوسل خواهند شد.

چندی پیش اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: حماس در اجرای عملیات ربایش جدید تردید ندارد، ما چهار اسیر در اختیار داریم و اگر این برای متقاعد کردن اسرائیل جهت دستیابی به یک توافق کافی نباشد با استفاده از نیروهای خود در هر مکان ممکن افراد بیشتری را خواهیم ربود.

در همین راستا شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نقشه‌ای منتشر کرد که در آن میزان تلاش برای ربایش صهیونیست‌ها در کشورهای مختلف جهان با رنگ‌های مختلف نشان داده شده که از جمله آنها یونان و ترکیه است و نسبت به این مساله هشدار داد.

هشدارهای امنیتی درباره افزایش احتمال ربایش اصهیونیست‌ها در سراسر جهان

در ادامه این بیانیه تاکید شده کشورهای هم مرز با ایران یا نزدیک به این کشور مانند گرجستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه همچنان بیشترین خطر امنیتی را برای مسافران صهیونیست دارند. علاوه بر آن کشورهای شمال آفریقا مانند الجزایر، لیبی و مصر نیز درگیر این خطرات بوده چنانچه شبه جزیره سینا به منزله خطری بزرگ در این زمینه است.

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین نسبت به خطرات سفر به کشورهای شمال اروپا مانند سوئد و دانمارک در چند ماه اخیر هشدار داد و آن را ناشی از هتک حرمت قرآن در این کشورها اعلام کرد. این نهاد امنیتی به صهیونیست‌ها توصیه کرد تحولات مربوط به این مساله را دنبال نمایند چرا که نگرانی‌هایی در خصوص انتشار این پدیده در دیگر کشورهای اروپایی نیز وجود دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.