مصدوم شدن ۳۱ زائر ایرانی اربعین حسینی در العماره عراق

به گزارش سرویس‌خبری مهر، فرهنگ کره بندی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: گزارش وقوع حادثه رانندگی در شهر العماره عراق در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز، دوشنبه ۱۳ شهریورماه به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه که یک دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری باهم برخورد کرده بودند، ۳۱ نفر مصدوم شدند و ۱۲ نفر آن‌ها به وسیله اتوبوس و ۱۲ نفر دیگر نیز به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

کره بندی با بیان اینکه در این سانحه، ۲ نفر ضربه مغزی شدند، ادامه داد: در ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه بالگرد اورژانس برای انتقال مصدومان به بیمارستان سوسنگرد و سپس اهواز به پرواز درآمد.

به گزارش سرویس‌خبری مهر، روز گذشته نیز تصادف اتوبوس زائران ایرانی در شهر العماره عراق اتفاق افتاد و یک پسر ۱۲ ساله، یک مرد ۵۶ ساله و یک زن ۴۴ ساله مصدوم و به وسیله بالگرد اورژانس از مرز چذابه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

از ابتدای ماه صفر تاکنون، اورژانس خوزستان با تجهیزات کامل شامل؛ ۳۸ آمبولانس، ۸ اتوبوس آمبولانس و ۶ موتورلانس برای خدمت به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه مستقر است و به زوار خدمت رسانی می‌کند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.