خدمت رسانی به زائران اربعین دربخش‌های مختلف مرزهای ۶ گانه

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سردار رضا فریبا در مرز مهران، اظهار داشت: معاونت آماد و پشتیبانی فراجا به عنوان یکی از معاونت‌های رکنی فرماندهی کل جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که وظیفه پشتیبانی از رده‌های سازمانی را به عهده دارد.

وی در ادامه افزود: این مجموعه علاوه بر اقدامات درون سازمانی که جز مسئولیت‌های محوله بوده و در حال انجام می‌باشد، در اربعین حسینی (ع) خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) و خدمات مردم یاری را نیز انجام می‌دهد.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا بیان کرد: در بخش‌های مختلف مرزهای شش گانه با تلاش همکاران خدوم حوزه‌های مختلف خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در حال انجام می‌باشد. یکی از اقداماتی که همکاران ما در بحث خدمت رسانی به زوار انجام می‌دهند نقل و انتقال زائران گرامی می‌باشد، با توجه به اینکه اتوبوس‌های در اختیار در ابتدا و انتهای مأموریت برای جابجایی نیروهای خود استفاده می‌کنیم در کنار این اقدامات اتوبوس‌ها را در راستای خدمت رسانی به زوار اباعبدالحسین (ع) مورد بهره برداری قرار می‌دهیم و این اقدام رضایتمندی خوبی بین زائران به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات مردم یاری ما در بحث توزیع آب آشامیدنی خنک بین زوار در مرزها، گفت: با توجه به گرمای هوا، آب خنک که توسط سردخانه‌های سیار و یا با استفاده از یخ‌هایی تولیدی که توسط دستگاه‌های یخ ساز موجود در مرزها که در مجموع روزانه مقدار قابل توجهی قالب‌های یخ تولید می‌شود و این یخ‌ها بین موکب‌های فراجا که در مرزها مستقر هستند توزیع می‌شود تا در این هوای گرم آب خنک به دست زوار اباعبدالله الحسین (ع) برسد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بحث مردم یاری اقدامات مؤثری که همکاران ما امسال انجام داده‌اند، راه اندازی اکیپ‌های تعمیرات سیار در جاده‌های منتهی به مرزها می‌باشد که این اکیپ‌ها متشکل از همکاران خبره ما در حوزه تعمیرات خودرویی است و خودروهای زائرانی که در جاده‌ها دچار نقص و یا ایرادی شده باشد، همکاران‌مان حضور پیدا کرده و رفع عیب می‌کنند تا زوار گرامی بتوانند به مسیر خود ادامه دهند.

سردار فریبا در پایان گفت: خدمت‌رسانی و تأمین امنیت زائران اربعین حسینی افتخاری بس بزرگ برای کارکنان فراجا است، امیدواریم با این اقدامات توانسته باشیم گام هرچند کوتاه در مسیر اربعین حسینی (ع) برداشته باشیم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.