انجام ۴ هزار ویزیت زائران در بیمارستان الحسین

منوچهر بابایی، متخصص مغز و اعصاب و مسئول بیمارستان الحسین کربلا در گفت‌وگو با سرویس‌خبری مهر با اشاره به اینکه از ۷ شهریور ماه تاکنون ۴ هزار و ۶۹۶ ویزیت در این بیمارستان صورت گرفته است، گفت: طی این مدت ۸۳ مورد اعزام به مرز و ۹۳ مورد بستری در بخش داشته‌ایم.

وی با اشاره به حضور ۱۲۰ پرسنل اعم از پزشک متخصص، پرستار، دارویی، خدمات و مترجم، افزود: بیشترین مراجعات به این مرکز به دلیل گرمازدگی، مشکلات گوارشی و تصادفات بوده چرا که متأسفانه امسال نسبت به سال گذشته تصادفات بیشتری را شاهد بودیم.

انجام ۴ هزار ویزیت زائران در بیمارستان الحسین

بابایی ادامه داد: بیماران اکثراً از مراکز دیگر به اینجا اعزام می‌شوند و ما به غیر از بیماران ایرانی، بیماران پاکستانی، افغانستانی، تاجیکستانی و عراقی را هم پذیرش می‌کنیم.

مسئول بیمارستان الحسین تصریح کرد: کلیه خدمات بیمارستانی همچون رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن و آزمایش طبق هماهنگی با مهر پزشکان ما و به صورت رایگان انجام می‌شود.

انجام ۴ هزار ویزیت زائران در بیمارستان الحسین

وی از راه اندازی یک بخش ۳۰ تخته در بیمارستان الحسین خبر داد و گفت: مریض‌های بستری را به این بخش ارجاع می‌دهیم، بعد از دو روز بیمارانی که حالشان بهتر شده باشد مرخص می‌شوند و اما افرادی که حال عمومی خوبی نداشته باشند، به ایران اعزام خواهند شد.

بابایی در پایان تأکید کرد: این بیمارستان سطح ۴ ما محسوب می‌شود و چون یک مرکز آموزشی است که هم متخصص و هم رزیدنت دارد، تمامی ارجاعات به اینجا صورت می‌گیرد و خوشبختانه تمامی قسمت‌ها هم به صورت رایگان در اختیار ما قرار گرفته است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.