تراکم بالای جمعیت در شهر ری/ زیارت زائران کوتاه باشد

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سردار محمد حسین حمیدی که در میان جمعیت زائران حضور یافته بود با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی اربعین گفت: استقبال از مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین بیش از ۴۰ درصد بیش از سال گذشته بود. حرکت در مسیر از ابتدای صبح آغاز شد و تاکنون هم به صورت پیوسته ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها وظایف خود را به صورت مطلوب انجام داده‌اند؛ گفت: حجم زیاد زائرین در شهرری موجب می‌شود تا در ساعات پایانی این مراسم شاهد کندی در خدمت رسانی برای حمل و نقل زائران باشیم. لذا توصیه اول ما این است که مسئولان شهرستان‌های مجاور شهر تهران مانند قرچک، پیشوا و باقرشهر برای زائران خود نسبت به تأمین اتوبوس برای زائران خودشان اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه دوم ما هم این است که زائرانی که وارد مجموعه شهرری می‌شوند و خصوصاً در حرم به زیارت می‌پردازند تنها ضلع شمالی حرم را مد نظر قرار ندهند و از ضلع شرقی و جنوبی هم برای ورود و عبور و مرور به حرم استفاده کند تا استفاده از ضلع شمالی کمتر شود.

سردار حمیدی خاطر نشان کرد: زائران به یک سلام و یک زیارت کوتاه بسنده کنند و از ماندن در حرم خودداری نمایند تا تراکم کمتری را در حرم حضرت عبدالعظیم شاهد باشیم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.