آخرین تمهیدات ویژه بازگشایی مدارس تشریح شد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، هفتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان دیروز به ریاست میرمحمد غراوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور اعضای شورای ترافیک، مسئولان شهرداری و آموزش و پرورش شهر تهران، مسئولان شهرستان‌های استان و فرمانداران استان ویژه اقدامات و تمهیدات لازم در آستانه بازگشایی مدارس و ستاد مهر برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات اجرا شده و در دست اجرای شهرداری تهران از جمله رایگان شدن ناوگان حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان در مهرماه، اضافه شدن ۳۴۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ دستگاه ون جدید به ناوگان، بازآماد کردن (اورهال) قطارهای موجود در خطوط ریلی، ساماندهی سرویس مدارس در قالب سامانه سپند، تصویب نرخ سرویس مدارس در فرمانداری تهران و … ارائه شد.

در این نشست مقرر شد سایر فرمانداران استان نیز جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ویژه مهر را تشکیل و ضمن ثبت مصوبات آن و سایر مصوبات قبلی در سامانه ثبت مصوبات شورای عالی ترافیک نسبت به ساماندهی سرویس مدارس مطابق با دستورالعمل‌های قبلی ابلاغ شده اقدام کنند.

شناور بودن ساعات اداری تمامی دستگاه‌های ملی و استانی مستقر در شهر تهران با استناد به تصویب‌نامه هیئت وزیران از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.

همچنین با عنایت به ضرورت روان سازی ترافیک در مهر و به منظور جلوگیری از تشدید ترافیک مقرر شد در مهر از برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی خودداری و تمامی نمایشگاه‌ها در صورت نیاز به نمایشگاه شهر آفتاب و یا سایر شهرها و استان‌های کشور منتقل شوند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.