وکیل مصری نقش رژیم صهیونیستی در ترور داماد جمال عبدالناصر را تایید کرد

وکیل مدافع اشرف مروان، داماد رئیس جمهور ناسیونالیست اسبق مصر تصریح کرد، رژیم صهیونیستی به دشمنان خود رحم نمی‌کند و مروان را به تلافی فریب دادن رژیم و خدمت به منافع مصر ترور کرد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از روسیا الیوم، امجد سلفتی، وکیل مدافع اشرف مروان، داماد جمال عبدالناصر، رئیس جمهور ناسیونالیست اسبق مصر و نیز مشاور انور سادات، دیگر رئیس جمهور اسبق این کشور در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «پایان روز» در شبکه ماهواره‌ای النهار گفت، علت ترور اشرف مروان انتقام از او پس از اطمینان از این موضوع بود که او در خدمت منافع عالی و ملی مصر بوده است. ترور او پیامی برای مصر بود که این مرد به آنچه سزاوارش بود دست یافت، زیرا توانست به رژیم صهیونیستی ضربه بزند، گویی او یک ارتش کامل است.

این وکیل اظهار داشت که رژیم صهیونیستی به مخالفان خود رحم نمی‌کند و لیست بلندبالایی از ترور اعراب، فلسطینی‌ها و دانشمندانی دارد که در توسعه سلاح‌های هسته‌ای برای دستیابی به برتری اعراب کمک کرده‌اند. وی تاکید کرد که انگلیس محیطی دوستانه برای سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی است و تحقیقات مقامات امنیتی انگلیس در مورد پرونده اشرف مروان حرفه‌ای نبود و در ردیابی شاهدان یا مظنونان چندان دقیق عمل نکردند. این تایید می‌کند که اقدامات رژیم صهیونیستی توسط یک کشور دوست پنهان شده است.

وی خاطرنشان کرد، پرونده اشرف مروان از نظر قانونی متوقف شده است تا کار جدی روی آن صورت نگیرد و این روش انگلیس است که پرونده بدون محکومیت یا تبرئه و رسیدن به نتیجه‌ای متوقف می‌شود.

سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) با گذشت حدود ۵۰ سال از جنگ ۱۹۷۳ اعراب با این رژیم مشهور به «یوم کیپور» با انتشار اسناد محرمانه خود، تایید کرد اشرف مروان یک روز قبل از شروع جنگ، صهیونیست‌ها را از حمله اعراب آگاه کرده بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.