رژیم صهیونیستی کرانه باختری و گذرگاه‌های غزه را مسدود می‌کند

یک شبکه عبری زبان از تصمیم مسوولان رژیم صهیونیستی برای تعطیلی کامل کرانه باختری و گذرگاه‌های غزه به بهانه جشن سال نوی یهودی خبر داد.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری شهاب نیوز، مسوولان رژیم صهیونیستی امروز پنج‌شنبه اعلام کردند که در آستانه سال نوی یهودی، بر اساس دستورالعمل‌های کابینه و ارزیابی شرایط امنیتی از ابتدای ظهر فردا جمعه تا شامگاه شنبه منطقه کرانه باختری و گذرگاه‌های غزه به طور کامل مسدود خواهد بود.

شبکه رادیویی «کان» صبح امروز اعلام کرد که بر اساس نتایج ارزیابی شرایط امنیتی و نیز دستورات مقامات سیاسی تصمیم گرفته شد، کرانه باختری و گذرگاه‌های نوار غزه از ظهر جمعه تا شامگاه شنبه همزمان با جشن سال نوی یهودی به شکل کامل مسدود شوند.

مسوولان رژیم صهیونیستی در این خصوص مدعی شدند که در طول این مدت تنها به موارد انسانی، پزشکی و موارد خاص به شرط موافقت هماهنگ‌کننده عملیات‌های کابینه در این مناطق اجازه عبور داده خواهد شد.

زمانی که تعطیلی شامل حال نوار غزه باشد، مسوولان رژیم اشغالگر دو گذرگاه کرم ابو سالم (تجاری) و بیت حانون (ویژه عبور افراد) واقع در شمال نوار غزه را مسدود می‌کنند.

در کرانه باختری در طول این ۴۸ ساعت مجوهای فعالیت کارگران فلسطینی در مناطق اشغالی ۴۸ لغو شده و فعالیت برخی از ایست‌های بازرسی تعطیل و تعدادی از خیابان‌های عبوری شهرک‌ها مسدود می‌شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.