ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان نیمه سنگین شد 

به گزارش سرویس‌خبری مهر، همزمان با اوج گیری پیک تردد زائران رضوی در ایام پایانی ماه صفر، ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان نیمه سنگین گزارش شده است. ترافیک به خصوص در محور کریدور اصلی تهران- مشهد و به ویژه در مسیرهای سمنان- دامغان تا شاهرود و میامی نیمه سنگین گزارش شده است.

ورودی و خروجی شهرها هم اکنون بیشترین میزان ترافیک را دارند چرا که همزمان با فرارسیدن غروب زائران رضوی در حال رساندن خود به شهرها برای استراحت هستند در این مواقع از مردم بومی نیز خواسته شده تا مراعات حال مسافران را داشته باشند.

تردد از مسیرهای غیر اصلی برای مردم بومی می‌تواند بهترین گزینه باشد تا مسیرهای اصلی تر خیابان‌های استان سمنان با ترافیک سنگین روبرو نشود.

موکب‌های موقتی نیز ابتدای شهرهای استان سمنان برپاشده تا مسافران را هدایت و بستری برای استراحت آنها مهیا سازند. ترافیک در خروجی شهرها هم نیمه سنگین گزارش شده است.

پلیس راه از مردم خواسته که حتماً بعد از دو ساعت رانندگی آن هم در شرایط ترافیک نیمه سنگین، حتماً ۱۵ الی ۲۰ دقیقه استراحت کنند چرا که خواب آلودگی و واژگونی مهمترین عوامل تصادفات جاده‌ای در استان هستند.

ترافیک در محورهای مواصلاتی به سمت مشهد مقدس هم اکنون نیمه سنگین است و از مردم خواسته شده تا محدودیت سرعت در مسیر میاندشت و عباس آباد محل تردد یوزپلنگ آسیایی را نیز لحاظ کنند.

از سوی دیگر دیده شده در این شرایط برخی سودجویان برای رساندن مسافران به مشهد ارقام نجومی را طلبد می‌کنند لذا مسئولان از مردم می‌خواهند تا در صورت دیدن این شرایط مراتب را اطلاع دهند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.