تمام تحرکات دشمن در فضای مجازی رصد می‌شود/ «شبهه» روش معاندان

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سرهنگ سید علی میراحمدی صبح آدینه در نشست قرارگاه امام علی (ع) استان سمنان به میزبانی ستاد انتظامی سمنان ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی بیان کرد: جهاد تبیین و نقش افراد مؤثر و تأثیرگذار در روشنگری بین اقشار جامعه بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه بیان حقایق در برابر ابهام آفرینی و پرده افکنی دشمنان بر روی واقعیت‌ها ویژگی‌های جهاد تبیین است، افزود: پلیس با استفاده از ابزار هوشمند و پیش دستانه در فضای مجازی، ضمن رصد تحرکات دشمن، متناسب با آن برنامه‌ریزی عملیاتی می‌کند.

جانشین انتظامی استان سمنان همچنین گفت: دشمن امروزه به واسطه فضای مجازی بر ذهن و ادراک، نوجوانان و جولان ما رخنه کرده و به از آن طریق بذر نامیدی را در دل امیدهای آینده کشور می‌کارد و لازم است تمامی دوستداران نظام جمهوری اسلامی ایران دلسوزانه وارد میدان شوند.

میراحمدی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین و نقش افراد مؤثر و تأثیرگذار در روشنگری و بیان حقایق در برابر ابهام آفرینی و پرده افکنی دشمنان بر روی واقعیت‌ها، افزود: پلیس با استفاده از ابزار هوشمند و پیش دستانه در فضای مجازی، ضمن رصد تحرکات دشمن، متناسب با آن برنامه‌ریزی عملیاتی می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس با برنامه‌ریزی مدون و از پیش تعیین شده آمادگی کامل را دارد تا با مناسبت‌های پیش رو برخورد سنجیده و مناسبی داشته باشد، به نقش سایر دستگاه‌ها در تأمین نظم و امنیت اشاره و تاکید کرد: برای تولید امنیت در جامعه پلیس نیازمند مشارکت فعال تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.