خواب آلودگی راننده منجر به واژگونی وانت شد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: صبح امروز در محدوده بزرگراه لشگری به غرب، کیلومتر ۱۵ راننده یک دستگاه وانت به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی، بر روی سقف واژگون می‌شود.

وی ادامه داد: تیم کارشناسی منطقه ۲۱ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به ایمن سازی محل تصادف جهت جلوگیری از حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

سرهنگ جوانبخت افزود: خوشبختانه در این حادثه به راننده و شخص دیگری آسیبی نرسیده است.

وی گفت: با حضور جرثقیل راهور در موقعیت تصادف، وانت جا به جا و به کنار راه منتقل داده شد و محل حادثه به وسیله عوامل شهرداری پاکسازی و جریان ترافیک به حالت عادی بازگشت.

سرهنگ جوانبخت از رانندگان ناوگان حمل بار خواست: حتماً قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و از تردد با چشمان خواب آلود در سطح معابر خودداری کرده و ضمن رعایت قوانین حمل بار و توجه به ظرفیت وسیله خود اقدام به بارگیری کنند و در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند تا دیگر شاهد بروز این حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.