دستگیری متهمان موبایل‌قاپی از نوجوانان در نیشابور

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره موبایل‌قاپی خشن از نوجوانان با تهدید سلاح سرد و افشانه توسط دو جوان موتورسوار در برخی نقاط شهر نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: در تحقیقات تیم تجسس کلانتری ۱۳ قدس از مالباختگان مشخص شد دو سارق جوان پس از شناسایی طعمه‌های خود در ساعات و نقاط خلوت، با تهدید سلاح سرد افشانه و غیره، اقدام به سرقت موبایل و گاهی گردنبند از نوجوانان می‌کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات فنی، یکی از متهمان را که جوانی ۱۹ ساله است، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، وی را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، تعدادی فشنگ به همراه انواع سلاح سرد، تعدادی موبایل سرقتی و افشانه کشف کردند.

احمدی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، به هشت فقره موبایل‌قاپی در نقاط مختلف سطح شهر نیشابور با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ادامه داد: دیگر همدستان متهم نیز در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند و تحقیقات از متهمان برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.