بذرپاش: بزرگ‌ترین آزادراه کشور دو هفته دیگر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت پایگاه خبری ارز پرس، مهرداد بذرپاش وزیر راه در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مترو شهر جدید پرند در دوهفته آینده با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود. 4000 مسکن مهر باقیمانده این شهر تقدیم متقاضیانی که حدود 12 سال منتظر مانده بودند خواهد شد.

وی افزود: یک میلیون و 520 هزار مسکن ملی در قالب‌های مختلف در مراحل مختلف ساخت است و این عدد قابل توجه است.

وزیر راه گفت: واگذاری زمین در کنار مسکن از سیاست‌های اصلی دولت است، مرحله دوم واگذاری زمین از هفته آینده به 20000 نفر از متقاضیان و واجدین شرایط تحویل داده خواهد شد. هر دو ماه یک‌بار این تخصیص زمین انجام خواهد گرفت. این اتفاق بزرگی است که بار مالی برای دولت دارد ولی مشغول کار هستیم.

بذرپاش با بیان اینکه بزرگترین آزادراه کشور پروژه اصفهان به شیراز به طول 230 کیلومتر در مهرماه افتتاح می‌شود، تصریح کرد: پروژه مهم ریل همدان به سنندج در دستورکار است و استان کردستان از بن‌بست ریلی خارج می‌شود و این اتفاق بزرگی در حوزه اقتصادی در سطح استان است و این پروژه در مهرماه افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: در آبان‌ماه پروژه رشت به بندر کاسپین آماده خواهد شد و از بندر شهید رجایی به دریای خزر اتصال ریلی برقرار می‌شود و کریدور جنوب به شمال از طریق دریا به دریا رقم خواهد خورد. تا پایان سال هر ماه یک پروژه بزرگ ریلی در حوزه حمل و نقل تقدیم مردم خواهد شد.

در حال تکمیل...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.