زمان بهره‌برداری از فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی و آزادراه شهید شوشتری اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به موضوع نگهداشت سطح معابر با اولویت بزرگراه‌ها اظهار کرد: این موضوع در دستور کار ویژه معاونت قرار گرفته است. در همین ارتباط بزرگراه آزادگان یکی از اصلی‌ترین معابر شهر است و طی چند ماه گذشته اکیپ‌های را در این مقطع از محدوده بزرگراه فعال کرده‌ایم و محدوده فتح ـ شهید فهمیده به صورت ویژه در اولویت قرار گرفته است.

وی  ادامه داد: با توجه به شناسایی خرابی‌های این قسمت و همچنین اقدامات انجام شده  عملیات مرمت در این بخش از بزرگراه آزادگان به طور ویژه انجام شده است و ظرف دو تا سه هفته آینده کار این قسمت به اتمام می‌رسد و طبیعاً پس از اتمام این بخش از بزرگراه اکیپ‌ها در بخش شرقی بزرگراه آزادگان فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ارتباط با زمان بهره‌برداری از فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی گفت: اقدامات عمرانی در فاز نخست این پروژه به طول 3/8 کیلومتر به پایان رسیده است و حداکثر در 10 روز آینده فاز نخست پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

حق‌بین در ارتباط با روند پشرفت پروژه شهید شوشتری نیز افزود: این پروژه در فاز نخست حدود 16 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخشی از معارضین باقیمانده که در حال رفع آن هستیم و طبق برنامه تا پایان سال فاز نخست پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.