پایگاه جشن عاطفه‌ها در مصلاهای نماز جمعه استان سمنان برپا شد

محمدحسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با سرویس‌خبری مهر، ضمن بیان اینکه رویداد بزرگ جشن عاطفه‌ها از اول شهریور همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز آغاز و تا پایان مهر ادامه خواهد داشت، بیان کرد: روز گذشته در ۲۰ میدان اصلی شهرها و ۱۰۰ مرکز نیکوکاری پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها برپا شد.

وی ضمن بیان اینکه امروز ۳۱ شهریور ماه نیز پایگاه جشن عاطفه‌ها در مصلاهای نماز جمعه استان سمنان برپا است، افزود: مردم می‌توانند با حضور در نماز جمعه در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت و شش هزار فرزند معنوی خود را حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه زنگ جشن عاطفه‌ها نیز چهارم مهرماه در مدارس نواخته خواهد شد، ابراز داشت: هدف از برپایی این مراسم‌ها جذب کمک‌های مردمی و حامی برای حمایت تحصیلی از فرزندان معنوی است.

ذوالفقاری ضمن بیان اینکه کمیته امداد حمایت تحصیلی از افراد تحت پوشش را تا کسب مدارج عالی دانشگاهی ادامه می‌دهد، تصریح کرد: خیران و نیکوکاران و مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با حضور در کمیته امداد حمایت از این افراد را متقبل شوند.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته مردم استان سمنان یک‌میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود: این کمک‌ها در شرایطی بود که با رشد ۷۱ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ مواجه شدیم که امیدواریم تحقق این روند رشد را نیز برای سال جاری شاهد باشیم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.