دستگاه قضایی به ساماندهی وضعیت جاده طرود ورود کرد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، محمد جعفر عبدالهی از ورود دستگاه قضائی به تکرار حوادث رانندگی در محور طرود شاهرود خبر داد و ابراز کرد: متأسفانه جاده محور طرود-شاهرود از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و سالانه و بویژه در شش ماهه سال جاری به علت وقوع سوانح ناگوار رانندگی، منجر به جان باختن عده‌ای از هموطنان شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود دستور داده، با قید فوریت با همکاری نهادهای مسئول علاوه بر بازدید میدانی و اتخاذ تصمیمات عام المنفعه، ساماندهی آن جاده را در دستور کار قرار دهند و با انجام تدابیر پیشگیرانه، شاهد کاهش تلفات جانی باشیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: دستگاه قضائی استان در راستای حفظ حقوق عامه و دغدغه‌ای که در خصوص امنیت جان مردم قائل است به این موضوع ورود قانونی داشته و با مسئولانی که با اهمال کاری نقش مؤثری در وقوع این قبیل حوادث دارند و تاکنون با انجام اقدامات به هنگام قانونی کاهش سوانح رانندگی را رقم نزدند، برخورد قانونی می‌کند.

عبدالهی افزود: مدعی العموم شاهرود موظف است در بررسی علل وقوع حوادث منجر به جان باختن هموطنان در این محور، بدون اغماض نهادهای مسئول را به مراجع قانونی معرفی تا علل عدم انجام اقدامات قانونی مشخص شود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.