تعرض صدها صهیونیست تندرو به مسجد الاقصی

منابع رسانه‌ای از هتک حرمت مجدد مسجد الاقصی توسط شهرک نشینان تندرو صهیونیست با پشتیبانی نظامیان این رژیم خبر دادند.

به گزارش ارز پرس، منابع رسانه‌ای فلسطین امروز اعلام کردند که شهرک نشینان صهیونیست در سایه حمایت ماموران امنیتی و نظامیان رژیم صهیونیستی به مناسبت روز موسوم به «یوم الغفران» (مهم‌ترین جشن مذهبی یهودیان) به مسجد الاقصی تعرض کردند.

خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از منابع محلی در این باره اعلام کرد که از صبح امروز (یکشنبه) تاکنون بیش از ۴۰۰ شهرک نشین اشغالگر مسجد الاقصی را مورد تعرض قرار دادند.

تعرض این بار شهرک نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی مانند موارد مشابه قبلی، با حمایت نظامیان صهیونیست و مقدمه چینی از ساعت‌ها قبل و بیرون راندن فلسطینی‌ها از محیط این مسجد صورت گرفت، امری که از زمان به قدرت رسیدن کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تشدید شده است.

صهیونیست‌های اشغالگر در این اقدام، آداب و رسوم دینی و مذهبی موسوم به آداب «تلمودی» را انجام دادند تا بدین ترتیب باعث تحریک و برافروختن خشم مردم فلسطین شوند.

طبق این گزارش، نظامیان رژیم اشغالگر برای تامین امنیت تهاجم شهرک نشینان در صحن مسجدالاقصی مستقر شدند.

دیروز (شنبه)، گروه موسوم به «هیکل» (معبد) خواستار هجوم ی به مسجد الاقصی در آستانه روز موسوم به «یوم الغفران» شدند که از غروب امروز آغاز می شود و تا عصر دوشنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.