تعویض کامل 30 پله برقی در پایتخت

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، رضا صیادی؛ مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران صبح امروز در حاشیه آیین رونمایی از 50 هزار متر مربع دیوارنگاره نقش مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال سازمان زیباسازی در آستانه بازگشایی مدارس اقدام به رنگ‌آمیزی جداره‌ها و دیوارهای مدارس کرده که این کار به دو روش عملیاتی و اجرا شده است.

وی افزود: در بخش اول هنرمندان سازمان زیباسازی و طرف قرارداد این سازمان اقدام به رنگ‌آمیزی دیواره‌ها و جداره‌های مدارس کرده‌اند که حدود 500 مدرسه به صورت متمرکز و ده‌ها مدرسه نیز توسط زیباسازی مناطق و با حمایت زیباسازی شهر تهران رنگ‌آمیزی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: در بخش دوم رنگ‌آمیزی جداره‌ها و دیواره‌های مدارس با همکاری و مشارکت دانش‌آموزان انجام شده است.

صیادی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده حدود 50 هزار متر مربع از دیواره‌ها و جداره‌های مدارس در آستانه سال تحصیلی رنگ‌آمیزی شده‌اند.

وی در ادامه در ارتباط با آخرین وضعیت پله‌های برقی در پایتخت گفت: در این خصوص اتفاق خوبی با تدبیری که صورت گرفته است افتاده است و قراردادی با شرکت تولیدکننده داخلی منعقد شده است و بر اساس این قرارداد قرار است 30 پله برقی به طور کامل با یونیت‌های ایرانی تعویض شوند که این یک اقدام مناسب محسوب می‌شود و یک قدم بزرگی در بهسازی و نوسازی پله‌‌های برقی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان زیباسازی در خصوص پله‌‌های برقی تبدیل این پله‌ها به رمپ‌ است که تعدادی از پله‌های برقی که شیب مناسبی دارند به رمپ تبدیل خواهند شد.

صیادی همچنین در ارتباط با برداشتن برخی از پل‌های هوایی در سطح شهر تهران گفت: تعدادی پل‌های هوایی در سنوات گذشته ایجاد شده‌اند که بر اساس گزارشات و مطالعات صورت گرفته عابران از این پل‌ها استفاده چندانی نداشته‌اند و بیشتر برای سازه‌های تبلیغاتی زیباسازی استفاده شده است.

وی افزود: پس از رصد کامل و تایید کارهای کارشناسی، تعدادی از این پله‌ها که کارآیی چندانی نداشتند با اقدامی که صورت گرفت برچیده شده‌اند که در این ارتباط 8 پله و پل هوایی برچیده شده‌اند و یک کار درست و منطقی بوده و انشاءالله این کار ادامه خواهند داشت و در صورتی که کارهای مطالعاتی انجام شود پله‌ها و پل‌های بلااستفاده برچیده خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

تعویض پایتخت

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.