افسر صهیونیست: هرگز امنیت اسرائیل را مثل امروز، در بدترین وضعیت ندیده بودم

معاون رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تاکنون امنیت رژیم را در این سطح بد ندیده بود.

به گزارش ارز پرس، روزنامه هاآرتص نوشت، دنی هرئِل، معاون رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در تظاهرات علیه تغییرات قضایی در تل‌آویو گفت، قبل از این امنیت رژیم را در بدترین وضعیت ندیده بود. کابینه خبیث باعث فروماشی ارتش و بروز یک خطر جدی می‌شود.

وی افزود، اقدامات کابینه برای تضعیف دیوان عالی رژیم صهیونیستی خسارت زیادی به نیروی ذخیره ارتش وارد کرده که بسیار مهم هستند و منجر به فقدان آمادگی و قدرت عملیاتی شده است. این خسارت به تدریج به سرویس دائم کیفی که شاکله ارتش است، سرایت می‌کند و این پایان کار نیست.

هرئل به قانون معافیت از سربازی دانش آموزان مدارس دینی اشاره کرد و گفت، تصویب این قانون باعث کاهش انگیزه جذب نیرو و از هم پاشیدگی سریع دستگاه منظم ارتش رژیم صهیونیستی می‌شود و همچنین تاکید کرد: این پایان ارتش مردمی و معجزه‌ای است که ما در اینجا ایجاد کردیم.

چند روز پیش، رسانه‌های صهیونیستی ارقامی را منتشر کردند که در رابطه با رد قانون خدمت سربازی و «الگوی ارتش مردمی» توسط صهیونیست‌ها «نگران‌کننده» توصیف شد.

ابتدای ماه گذشته، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «آمادگی ارتش برای جنگ مشکوک است» زیرا صدها سرباز در اعتراض به تغییرات قضایی و قانون جدید خدمت اجباری به خدمت سربازی نپیوستند. براساس این قانون فرزندان مذهب حریدی از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

طرح تغییرات قضایی که کابینه رژیم صهیونیستی ماه ژانویه پیشنهاد کرد منجر به بروز دو دستگی شدید در اراضی اشغالی شده است و یکی از گسترده‌ترین تظاهرات را به وجود آورده است؛ تظاهراتی که به بخش امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی مخصوصا نیروهای ذخیره کشیده شده است تا جایی که بسیاری از این نیروها در اعتراض به این تغییرات قضایی از خدمت نظامی خودداری می‌کنند؛ مساله‌ای که ارتش را از هم پاشیده و خسارت سنگینی به آمادگی آن وارد کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.