پل دور برگردان بزرگراه ارتش به عرشه رسید

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، سید مهدی صباغ؛ شهردار منطقه یک شهر تهران اظهار کرد: با توجه به مشکلات ترافیکی و بروز حوادث ناگوار رانندگی در بزرگراه ارتش محدوده شهرک شهید محلاتی به درخواست پلیس راهور و شهروندان طرح احداث دوربرگردان‌های غیرهمسطح در شرق بلوار شاهد و شرق بلوار سوهانک واقع در بزرگراه ارتش مطرح  شد و به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران احداث آنها در دستور کار قرار گرفت که با تجهیز کارگاه وارد فاز اجرا شده است و با گذشت 8 ماه، عرشه شمالی و میانی پل (عرشه، بخش اساسی هر پل برای عبور وسایل نقلیه یا افراد از یک سمت به سمت دیگر است) به اتمام رسیده است.

وی افزود: عملیات احداث دوربرگردان‌های غرب به غرب بزرگراه ارتش با موانع تاسیساتی از قبیل لوله آب ، پل عابر پیاده، ایستگاه اتوبوس تندرو و تأسیسات شرکت برق مواجه بود که با تعامل با سازمان‌های متولی از مسیر اجرای پروژه برطرف شدند تا اجرای کار توسط معاونت مذکور تسهیل شود.

شهردار منطقه یک خاطرنشان کرد: وزن کل عرشه پل بلوار شاهد در حدود 320 تن، طول آن 195متر و عرض آن 9 متر است که عرض متوسط هر یک از این پل‌ها تامین‌کننده 2 خط عبوری است.

صباغ تصریح کرد: متاسفانه رانندگانی که از شرق وارد بزرگراه ارتش می‌شدند مجبور به کاهش سرعت خود می‌‌شدند که این امر باعث ترافیک و در برخی مواقع منجر به حوادث ناگوار رانندگی می‌شد بر همین اساس نیاز به اجرای تقاطع غیر همسطح عملی شد تا در کنار امنیت و ایمنی بیشتر برای رانندگان ، دسترسی به شهرک‌های شمال بزرگراه ارتش نیز با سهولت بیشتر انجام شود.

وی ادامه داد: احداث پل دوربرگردان بلوار سوهانک نیز از دیگر پل‌های غیر همسطح این محدوده است که عملیات احداث آن جهت دور برگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش در محدوده شرق بلوار سوهانک به طول 165 متر، عرض متوسط 9 متر در حال اجراست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

برگردان بزرگراه

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.