جمعیت هلال‌احمر ایران یک جمعیت ملی کلیدی است

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر ضمن تقدیر و قدردانی از حضور و خدمات جمعیت هلال‌احمر ایران در مراسم اربعین حسینی (ع)، جمعیت هلال‌احمر ایران را یک جمعیت ملی کلیدی دانست.

پیام جاگان چاپاگان، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به شرح زیر است:

از طرف فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، مایه افتخار اینجانب است مراتب درود و احترام خود را خدمت جنابعالی، کارکنان، داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ابلاغ نمایم.

جمعیت هلال احمر ایران، به عنوان عضو برجسته فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، یک جمعیت ملی کلیدی شناخته می‌شود که همیشه آماده کمک به افراد نیازمند حمایت است. اقدامات و فعالیت‌های جمعیت ملی شما در بالاترین سطح جهت پاسخ به سوانح و بحران‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی انجام می‌پذیرد.

در سال جاری، با آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، به عنوان یکی از بزرگترین تجمعات انبوه، در شهر مقدس کربلا شاهد حضور (شبانه‌روزی) کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ایران برای ارائه خدمات ارزشمند بشردوستانه به حاضرین در این تجمع انبوه بودیم.

فعالیت جمعیت هلال‌احمر ایران در سوانح و حوادث بزرگ منجر گردیده است تا جمعیت ملی شما بتواند در چنین تجمعات انبوهی حمایت مناسب را به عمل آورد. کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ایران به طور مستمر توانمندی‌های خود را به واسطه درس‌های فراگرفته شده از تجربیات قبلی بهبود می‌بخشند، به طوری که آن‌ها قادر به پیشگیری، مقابله و کنترل هر گونه چالش ناشی از تجمعات انبوه هستند.

بنابراین، مایلم به عنوان عضوی از فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر فرصت را غنیمت شمرده و مراتب تشکر و قدردانی خود را به جنابعالی به خاطر مدیریت حمایت‌های بشردوستانه کلیدی از افراد حاضر در تجمعات انبوه اعلام نمایم. خواهشمند است مراتب تشکر و قدردانی اینجانب را به کارکنان، اعضای جوان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران که در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) خدمت‌رسانی کردند، ابلاغ کنید.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.