بهبود نرخ و میانگین زمان رسیدگی پرونده‌های قضایی در استان سمنان

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمدجعفر عبدالهی در حاشیه بازدید از دادگستری بی ارجمند بیان کرد: مسئولان قضائی تکلیف دارند نحوه ارائه خدمات قضائی از سوی کارکنان قضائی و اداری را به دقت بررسی و مشکلات مردم را بررسی کنند.

وی افزود: بهبود نرخ و میانگین زمان رسیدگی، تعیین تکلیف قانونی پرونده‌های مُسن و معوق، خودداری از تجدید اوقات پرونده‌ها بدون توجیه قانونی و کاهش نرخ گردش پرونده‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به پیگیری مطالبات قانونی مردم در حوزه حقوق عامه تاکید کرد: به دادرس حوزه قضائی بخش بی ارجمند دستور داده شد، با قید فوریت و به صورت جدی درخواست‌های سهام داران سیمان بی ارجمند را در جهت افتتاح این واحد تولیدی از هیأت مدیره پیگیری و روند پیشرفت با رشد چشمگیری همراه باشد.

عبدالهی در خاتمه متذکر شد: مراجع قضائی ملجاء و پناهگاه مردم بشمار می‌آید؛ وقتی در یک وسعت سرزمینی مسئول قضائی حضور دارد باید مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف اعم از آب، جاده، بهداشت و درمان و هر آنچه دغدغه مردم تلقی می‌شود به صورت قانونی رفع و منجر به افزایش رضایتمندی شود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.