ژنرال صهیونیست: موشک‌های پیشرفته حزب‌الله لبنان تهدیدی استراتژیک برای ماست

یک ژنرال صهیونیست تأکید کرد که موشک‌های پیشرفته حزب‌الله لبنان تهدید استراتژیک بزرگی برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از شبکه خبری المیادین، امیر آویوی، ژنرال صهیونیست درباره میزان خطر تهدید موشک‌های حزب‌الله لبنان و عدم توانایی سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی برای رهگیری و تعامل با آن صحبت کرد و گفت: این حقیقت نشان می‌دهد که موشک‌های پیشرفته حزب‌الله لبنان تهدید استراتژیک بسیار بزرگی برای ما است. موشک مثل راکت نیست. راکت شلیک می‌شود و ما مسیر آن را می‌دانیم و به سادگی می‌توانیم آن را رهگیری کنیم؛ اما موشک کاملا متفاوت است.

وی گفت: نمی‌توانیم اجازه بدهیم توانایی‌های حزب‌الله لبنان از طریق موشک‌های هوشمند افزایش یابد. عملیات ارتش اسرائیل از زمانی طولانی بر ناکام گذاشتن این تلاش‌ها متمرکز است. بعید است که این عملیات ارتش اسرائیل ۱۰۰ درصد اهداف خود را محقق کند. حزب‌الله توانایی‌های خود را به تدریج افزایش می‌دهد درحالی که اسرائیل هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

در این رابطه یوسی یهوشع، خبرنگار امور نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت ژوئیه اعلام کرد که افزایش قدرت حزب‌الله در طول ۱۷ سال بزرگترین شکست برای رژیم صهیونیستی است. هیچ کسی در اسرائیل موفق نشده این مشکل را حل کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر اذعان کرده بودند که موشک‌های پیشرفته حزب‌الله لبنان می‌توانند سامانه‌های استراتژیک این رژیم را فلج کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.