اعتراضات معلمین به رتبه‌بندی تا عید بررسی می‌شود

به گزارش سرویس‌خبری مهر، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع سرویس‌خبریان در خصوص رتبه بندی معلمین گفت: در خصوص رتبه‌بندی معلمین و رسیدگی به اعتراضات آنها قرار بود تا پایان شهریور آنها تعیین تکلیف کنیم که البته دارای چندین مرحله است.
وی‌افزود: در شهرستان‌ها تعیین تکلیف انجام شده است و رتبه بندی و رسیدگی به اعتراضات را در شهریور انجام دادیم و در مهر ماه پرداختی‌ها را صورت گرفت.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: این موضوع فرآیند دائمی و پیوسته ماست و توصیه می‌کنم مکانی که در دبیرستان البرز برای این منظور درست شده است را از نزدیک بازدید کنید. در آنجا بیش از ۱۰۰ همکار ما به صورت دو شیفت این موضوعات را بررسی می‌کنند و هر ماه حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار پرونده به مرحله حکم می‌رسد.

صحرایی اذعان داشت: تعداد معلمین ما حدود یک میلیون معلم است لذا اگر تا عید تلاش کنیم تازه می‌توانیم کل اعتراضات را به حکم تبدیل کنیم و آنچه که وعده کرده بودیم پایان مرحله رسیدگی به اعتراضات در کمیسیون‌های اولیه بوده است. همچنین پرداخت‌ها کاملاً بر اساس رتبه‌بندی صورت می‌گیرد و پرداخت‌های جدید ما مبتنی بر احکامی مثلاً همکاران ما اعتراض داشتند و آن در حال انجام است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان بیان داشت: صندوق ذخیره فرهنگیان صندوقی است که باید با سلوک معلمانه اداره شود. حرف ما این است که معلمان اعتمادشان را به این صندوق از دست دادند و باید این اعتماد بازگردد و بنده مدافع تمام و کمال معلمان هستم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.