ترخیص فوق العاده خودروهای رسوبی به مناسبت هفته فراجا

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سردار حسین رمضانی، با اشاره به فرارسیدن هفته فراجا اظهار داشت: با توجه به آغاز هفته انتظامی از روز ۱۳ مهرماه، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تسهیلات ویژه‌ای برای ترخیص خودروهای رسوبی به مناسبت این هفته در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: ترخیص خودروهای رسوبی از تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ فراهم شده و از این روز تا تاریخ ۲۹ مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در خصوص تسهیلات مالی ترخیص خودروهای رسوبی گفت: هزینه پارکینگ برای خودروهایی که قبل از سال ۹۹ و برای موتورسیکلت‌هایی که قبل از سال ۹۸ توقیف شده‌اند بر اساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴ بوده، محاسبه می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین شهروندان می‌توانند ۵۰ درصد خلافی را پرداخت و ۵۰ درصد دیگر را به صورت اقساط و در طول یک سال پرداخت کنند.

سردار رمضانی خاطرنشان کرد: برای ترخیص خودروهای رسوبی و غیر رسوبی شامل انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت به جز خودروهای دارای شکایت و دستور قضائی به صورت اینترنتی و غیر حضوری و از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰ و همچنین اپلیکیشن پلیس من برای ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.