اقدام انسان‌دوستانه نیروهای مقاومت/مداوای کودکان صهیونیست در بحبوحه جنگ فیلم

نیروهای گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس بر خلاف اقدام غیرانسانی ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن غیرنظامیان و زنان و کودکان در نوار غزه، در اقدامی انسان دوستانه و در بحبوحه جنگ به مداوای کودکان در شهرک‌های صهیونیست نشین پرداختند.

به گزارش ارز پرس، گردان‌های شهید عزالدین القسام ویدئویی را از روز نخست نبرد «طوفان الاقصی» و تسلط خود بر چند شهرک صهیونیست‌ نشین در منطقه «غلاف غزه» منتشر کرد.

به نقل از خبرگزاری سما، این ویدئو نشان می‌دهد که نیروهای مقاومت درحال مداوای کودکان صهیونیستی در کیبوتص «حولیت» هستند.

این ویدئو بیانگر رفتار مناسب نیروهای القسام با کودکان صهیونیستی است و در آن صحنه‌هایی از کمک آنها به کودکان و تهیه غذا و آب برای کودکانی به تصویر کشیده شده است که والدین آنها از ترس جنگ فرار و آنها را رها کرده‌اند.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد هشتمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، درخواست تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که نشان دهنده فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه بوده و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

حملات رژیم صهیونیستی به مناطق پرجمعیت نوار غزه درحالی همچنان ادامه دارد که تعداد قربانیان به حدود ۱۹۰۰ شهید و ۷۶۹۶ مجروح رسیده است.

وزارت بهداشت غزه در این باره اعلام کرد که میان شهدا ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن وجود دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.