توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، وحید سلیمی‌، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، با تکیه بر توان داوطلبی خود و با همراهی داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، برنامه‌های متنوعی اجرا کرده است.

سلیمی افزود: با آغاز سال تحصیلی و اجرای طرح ارمغان مهر، ۱۱۰۹ داوطلب در تهیه، بسته‌بندی و توزیع ۱۲ هزار و ۳۹۸ بسته ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به ارزش ریالی این بسته‌ها اعلام کرد: تا این مرحله از اجرای طرح، با همراهی خیرین نیک‌اندیش و مردم نوع دوست، ۵۹ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

سلیمی ادامه داد: با کمک داوطلبان و همکاران ما در سراسر کشور ۱۲ هزار و ۳۹۸ بسته لوازم التحریر خریداری، بسته‌بندی و در میان دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محلات طرح ۲۰۲۰ توزیع شد.

گفتنی است؛ در مرحله اول طرح ارمغان مهر با کمک داوطلبان و همکاران ما در سراسر کشور ۵ هزار و ۴۲۹ بسته لوازم التحریر خریداری، بسته‌بندی و در میان دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محلات طرح ۲۰۲۰ توزیع شد.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند. این طرح به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همزمان در سراسر کشور، با هدف تهیه بسته‌های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود. در این طرح، خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر سراسر کشور اهدا کنند.

در این طرح عام المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت افزار و لوازم التحریر، این بسته‌ها را در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور توزیع می‌کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.