رسانه‌های عبری: حزب‌الله جنگ الکترونیک علیه اسرائیل به راه انداخته است

درپی به صدا درآمدن بی‌دلیل آژیرهای خطر در شمال فلسطین اشغالی، منابع رسانه‌ای عبری از دست داشتن احتمالی حزب‌الله لبنان در این اتفاق در چارچوب یک جنگ الکترونیک علیه رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.

به گزارش ارز پرس، شبکه عبری زبان «کان» در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی درحال بررسی این مساله است که آیا به صدا درآمدن بی‌دلیل آژیرهای خطر طی هفته گذشته در شمال فلسطین اشغالی کار حزب‌الله بوده است یا خیر.

خبرنگار امور سیاسی کان در این باره گفت: چهارشنبه گذشته آژیر خطر در سراسر منطقه شمال (شمال سرزمین‌های اشغالی) به صدا درآمد و گزارش‌هایی مبنی بر انجام حمله پهپادی به اسرائیل به دست مقامات سیاسی، اطلاعاتی و امنیتی تل‌آویو رسید.

این خبرنگار افزود: در نهاد امنیتی در حال بررسی هستند که آیا چیزی فراتر از تشخیص اشتباه، مانند تداخل، در نتیجه جنگ الکترونیکی ازسوی حزب‌الله وجود دارد یا خیر.

وی در ادامه گزارش داد: این موضوع در حال حاضر در دست بررسی است و نمی‌توان گفت واقعاً این اتفاق افتاده است، اما در روزهای اخیر جنگ الکترونیک مهمی در منطقه شمال رخ داده است که تنها محدود به تداخل در دستگاه‌های «GPS» نبوده است، لذا این موضوع نیز در حال بررسی است.

مناطق مرزی میان لبنان و سرزمین‌های اشغالی طی روزهای گذشته و همزمان با درگیری‌ها در غزه شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم اشغالگر بوده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.