یک شهرک‌نشین: ارتش اسرائیل در جریان حمله حماس شهرک‌نشین‌ها را به قتل رساند

یکی از ساکنان اراضی اشغالی اذعان کرد که تعدادی از شهرک‌نشین‌ها به دست نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند.

به گزارش ارز پرس، یک زن ساکن شهرک‌های اشغالی که شنبه گذشته شاهد عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بوده، در گفتگو با رادیوی این رژیم تایید کرد که تعدادی از شهرک‌نشین‌ها به دست نیروهای ارتش این رژیم کشته شدند.

وب‌سایت «انتفاضه الکترونیک» گزارش داد، یک زن شهرک‌نشین که شاهد عملیات طوفان الاقصی بوده، اظهار کرد: «بدون تردید تعدادی اسرائیلی به دست نیروهای امنیتی ما کشته شدند.»

این شهرک‌نشین در ادامه شرح داد: «زمانی که نیروهای اسرائیلی در درگیری‌های شدیدی با سلاح گرم با نیروهای فلسطینی در کیبوتس بئیری درگیر شدند، به صورت بی‌هدف شروع به تیراندازی به سمت این نیروها و اسرای اسرائیلی کردند.»

به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، همچنین او گفت: «نیروهای ما از جمله اسرای اسرائیلی نزد مبارزان فلسطینی را کشتند، تیراندازی متقابل شدید بود و حتی با تانک نیز گلوله‌باران انجام شد.»

این منبع در ادامه گفت‌وگویش با رادیوی رژیم صهیونیستی افزود، قبل از آن همراه با چند شهرک‌نشین دیگر توسط فلسطینی‌ها برای چند ساعتی بازداشت شده بود و رفتار انسانی با آنها صورت گرفت.

طبق گزارش این وب‌سایت، فایل ویدیویی از مصاحبه او با یک برنامه رادیویی صبحگاهی که در رادیوی «کان» رژیم صهیونیستی پخش شد، در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

همچنین این وب‌سایت اعلام کرد، مصاحبه در بخش آنلاین برنامه قرار داده نشد و چه بسا به دلیل ماهیت انفجاری آن ممنوع شده باشد چرا که روایت این زن، روایت رسمی «اشغالگران» از قتل عامدانه توسط نیروهای مقاومت فلسطین را تضعیف می‌کند.

وب‌سایت «انتفاضه الکترونیک» در ادامه نیز تاکید کرد، با وجود اینکه مصاحبه دیگر در وب‌سایت رادیو «کان» دیده نمی‌شود، اما تردیدی درباره صحت آن وجود ندارد.

دستکم یک حساب کاربری به زبان عبری بخشی از این مصاحبه را در پلتفرم ایکس به اشتراک گذاشت و در مقابل شبکه کان آن را متهم کرد که به عنوان رسانه‌ای در خدمت حماس فعالیت می‌کند.

رژیم صهیونیستی طرح فریب بزرگی را در پیش گرفته که کمتر از جنایات آن در میدان جنگ نیست و در این طرح با همکاری برخی کشورها و رسانه‌های جهان با تحریف واقعیت‌ها و تصاویر سعی در توجیه جنایات خود دارد.

چند روز قبل جمعی از شهروندان آمریکایی با برپایی تجمعی اعتراض‌آمیز مقابل دفاتر روزنامه واشنگتن پست در شهر واشنگتن، رویکرد گمراه‌کننده و جانبدارانه رژیم اشغالگر در رسانه‌های آمریکایی را محکوم کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.