عضو عرب سابق کنست: اظهارات نتانیاهو درباره حمله به بیمارستان المعمدانی بی‌اساس است

نماینده عرب سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اظهارات نخست وزیر این رژیم را که حماس را مسؤول حمله به بیمارستان المعمدانی عنوان کرد، بی‌پایه و اساس دانست.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد حسن کنعان، نماینده عرب سابق کنست گفت، همه دنیا دیدند و شنیدند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به طور عمدی بیمارستان المعمدانی را بمباران کردند. رژیم اشغالگر قبلاً برای بمباران بیمارستان درخواست تخلیه کرده بود و زمانی که تیم‌های پزشکی به دلیل فعالیت‌های بشردوستانه از تخلیه آن خودداری کردند، آن را بمباران کرد.

وی افزود، رژیم صهیونیستی دست به این اقدام وحشیانه زد که جهان نه در جنگ جهانی اول چنین چیزی دیده بود و نه در جنگ جهانی دوم.

کنعان تاکید کرد، نتانیاهو و کابینه‌اش تلاش می‌کنند از این مسوولیت، وحشت این جنایت و تاثیر آن بر افکار عمومی جهانی، عربی و اسلامی فرار کنند. در حالی که رژیم صهیونیستی و کابینه آن مسوول این جنایت وحشیانه هستند.

وی گفت، هدف از حمله به بیمارستان کشتار غیرنظامیان، افراد بی‌گناه و خدمه پزشکی است.

کنعان در پایان گفت، با توجه به اینکه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی می‌دانند چگونه چنین اماکنی را بمباران کنند، حمله بسیار دقیق بود و صدها تن کشته و زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه روز سه شنبه بیمارستان دولتی عربی المعمدانی را در نوار غزه هدف قرار داد که بر اثر آن بیش از ۵۰۰ فلسطینی شهید و زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.