چهارمین جلسه انتقال تجارب پزشکی قانونی ایران و بلاروس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، چهارمین جلسه انتقال تجارب پزشکی قانونی ایران و بلاروس صبح امروز به صورت مجازی و با حضور معاونین سازمان پزشکی قانونی ایران و معاونین پزشکی قانونی بلاروس برگزار شد.

این جلسه در دو حوزه تخصصی معاینات بالینی و کمیسیون برگزار شد و نمایندگان هر دو کشور تجارب و اقدامات خود را در این دو حوزه تشریح کردند.
در این نشست نحوه برگزاری کمیسیون های تخصصی در ایران تشریح و تجارب و نحوه عملکرد پزشکی قانونی بلاروس در تشکیل و اعلام نظر کمیسیون های تخصصی اخذ شد.

در حوزه معاینات بالینی نیز موضوعاتی همچون سقط درمانی، موارد مدعی نزاع (خودزنی)، صدمات حوادث کار و تعیین سن مطرح و تجارب، دستاوردها و نحوه عملکرد هر دو کشور در این زمینه ها بررسی شد.

یادآور می شود در این نشست مسعود قادی پاشا معاون پزشکی و آزمایشگاهی، دکتر امیرحسین مهدوی معاون آموزشی و پژوهشی، بابک سلحشور مدیرکل امور کمیسیون ها و فرزانه مهدیزاده مدیرکل معاینات بالینی سازمان پزشکی قانونی ایران و یوری الکساندرویچ معاون مجموعه پزشکی قانونی، سوبل الکساندرویچ معاون رییس پزشکی قانونی و الکساندر ادواردویچ رییس مرکز روان پزشکی پزشکی قانونی کشور بلاروس حضور داشتند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.