انتقاد شدید عضو جبهه اصلاحات از عملکرد اصلاح‌طلبان: نسل اول این جناح دنبال استبداد رای و حامی‌پروری هستند

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سعید نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان و نماینده این حزب در جبهه اصلاحات ایران، در نطق اخیر خود لب به انتقاد گسترده از  وضعیت دیکتاتوری در این جبهه گشود.

وی در نطق خود در مجمع عمومی جبهه اصلاحات با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با وجود شعارهای آسمان خراش هیچ گاه خود را پاسخگو ندانسته و رفتارشان با منتقدین و جوانان پرسشگر، مصداق این جمله که "ما می‌دانیم و بقیه نمی دانند" بوده می‌گوید: هیچ گاه کسی پاسخ نداد که عملکرد مجلس ششم باعث تقویت مردمسالاری شد یا باعث شد نهادهای اقتدارگرا به بهانه عملکرد آن مجلس تقویت شوند. هیچ گاه اصلاح طلبان در برابر عملکرد شورای شهر اول تهران از مردم عذرخواهی نکردند؛ هیچ گاه کسی پاسخگوی بلای خانمانسوز سال 84 بر این کشور و سوزاندن سرمایه های مادی و معنوی کشور در طول آن 8 سال نشد. هیچ گاه به ما پاسخ داده نشد که سهم ما در روی کار آمدن محمود احمدی نژاد چقدر بود؟

نورمحمدی به تخریب آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس ششم از سوی اصلاح‌طلبان اشاره و با این پرسش که این رفتارها برای مردم چه سودی داشت؟ ادامه داد: رقابت‌های سه فراکسیون داخلی شورای شهر گذشته و تلاش برای روی کار آوردن شهردار همسو، سودش برای مردم تهران چه بود؟

سخنگوی حزب ندا با بیان اینکه بسیاری از نقدهای امروز من، نقدهایی است که توسط جوانان اصلاح طلب و حتی جوانان عضو احزاب خود شما در جمع های خصوصی نسل دومی‌های اصلاح طلب مطرح می‌شود، اظهار داشت: استبداد رای بسیاری از اصلاح طلبان در این مجموعه و تکیه بر حامی پروری برای ارتقای افراد، در جمع‌های خصوصی جزو اصلی‌ترین انتقادات این نسل به نسل اول اصلاح طلبان است.

نورمحمدی جریان اصلاحات را به خالص سازی و حامی پروری محکوم می‌کند و با اشاره به تخریب‌های صورت گرفته علیه محمدرضا عارف، دستاورد آن تخریب‌ها را ناامیدی بدنه اصلاحات از یکی از اصلی ترین نمادهای اصلاحات و به تبع آن کل جریان اصلاحات می‌داند.

بخش دیگری از سخنان نورمحمدی اشاره به اختلافات اخیر در جبهه اصلاحات داشت که منجر به کناره‌گیری چهره‌هایی همچون حسین مرعشی و عارف از جمع آنان شده و می‌گوید: خالص سازی پدیده ای است که روز به روز ریشه های اصلاحات را نابود می کند. در جمع خالص‌سازان حسین مرعشی و بهزاد نبوی هم غیر خودی تلقی می شوند که باید تضعیف می شدند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.