زخمی شدن تعدادی از نیروهای ارتش آمریکا در حمله موشکی به پایگاه‌های آنها در شرق سوریه

منابع محلی در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه از زخمی شدن تعدادی از نیروهای ارتش آمریکا در جریان حملات موشکی به پایگاه‌های این کشور در شرق سوریه ظرف ساعات گذشته خبر دادند.

به گزارش ارز پرس، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این منابع محلی اعلام کردند، صبح امروز بزرگترین پایگاه غیرقانونی ارتش آمریکا در میدان نفتی «العمر» در حومه شمال شرقی دیرالزور در شرق سوریه مورد حمله موشکی قرار گرفت و بر اثر آن آتش سوزی عظیمی در این پایگاه آمریکایی رخ داد.

این حمله موشکی جدید به پایگاه میدان نفتی «العمر» که بزرگترین پایگاه آمریکا در شرق سوریه است، چند ساعت پس از حمله به پایگاه آمریکا در میدان گاز طبیعی «کونیکو» در حومه شمالی دیرالزور رخ داد که به گفته منابع در این حمله به میدان «کونیکو» نیز تعدادی از سربازان آمریکایی زخمی شدند.

منابع گفتند، بلافاصله پس از حمله به پایگاه میدان العمر در صبح امروز، آژیر خطر به صدا درآمد و آمبولانس‌ها به داخل این میدان نفتی هجوم آوردند که همین مساله نشان می‌دهد، نیروهایی از ارتش اشغالگر آمریکا زخمی شده‌اند.

منابع مذکور گفتند، هنوز تعداد زخمی‌های ارتش آمریکا در این حمله به طور دقیق مشخص نشده است.

این منابع افزودند، به محض این حمله، نیروهای ارتش آمریکا و متحدان آن در اطراف میدان العمر به حالت آماده‌باش درآمدند و تمامی محورهای منتهی به این میدان را بستند و همزمان بالگردها و هواپیماهای جاسوسی این کشور به پرواز درآمدند.

درباره ماهیت این حملات به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه نیز این منابع گفتند، حملات هفته اخیر به این پایگاه‌ها کاملا دقیق بودند و با دقت به هدف اصابت کردند و زخمی‌های زیادی میان سربازان آمریکایی برجای گذاشتند.

این منابع گفتند، باوجود انتقال تجهیزات نظامی سنگین به این دو پایگاه‌ «العمر» و «کونیکو» و نیز انجام رزمایش‌ها اما هیچ کدام نتوانستند حملات موشکی علیه این دو پایگاه را خنثی کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.