همایش معاونین بهداشت و درمان سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، پیمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: همایش سراسری معاونین بهداشت، درمان و توانبخشی با هدف هم افزایی و رفع موانع پیش روی خدمت رسانی در حوزه سلامت هلال احمر برگزار می‌شود.

وی افزود: این گردهمایی سراسری دو روزه با هدف هم افزایی و رفع موانع پیش روی خدمت رسانی در حوزه سلامت هلال احمر در تاریخ ۸ و ۹ آبان ماه سال جاری در تهران و در مجموعه تدارکات پزشکی برگزار می‌شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به نقش مهم هلال احمر در حوزه سلامت کشور بیان کرد: درمان و توانبخشی یکی از کهن‌ترین فعالیت‌های هلال احمر در تاریخ یکصد ساله این جمعیت است که در این حوزه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی در راستای دست یابی به استاندارهای جهانی سلامت وظایف مهمی را به عهده دارد. از این رو برگزاری چنین همایش‌های سراسری با حضور معاونین بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر استان‌ها می‌تواند ارائه خدمات در مراکز جامع توانبخشی و همچنین تقویت زنجیره تأمین و توزیع دارو در داروخانه‌ها و بالا بردن سطح کیفی درمان در داخل کشور و خارج از کشور را به همراه داشته باشد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.