تولید داروهای نوترکیب توسط هلال احمر

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر در همایش رویداد فناورانه توسعه هوش مصنوعی گفت: هدف جمعیت هلال‌احمر برای استفاده از هوش مصنوعی در ماموریت‌ها و فعالیت‌ها، ارتقای کیفی خدمت به مردم است.

کولیوند با بیان اینکه هوش مصنوعی در زمینه‌های متنوع ازجمله در ناوبری، رباتیک، مدیریت منابع انسانی، کشاورزی، بازی‌های یارانه‌ای و در مباحث اتومبیل‌رانی، رسانه‌های اجتماعی، بازار و بازاریابی، مسائل اقتصادی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر در حال حاضر در حوزه تولید اعضای مصنوعی، تولید دارو و تجهیزات پزشکی و در حوزه داروهای نوترکیب، از فناوری‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که در مدیریت بحران، لجستیک و سایر موضوعاتی که در حوادث و بلایا و منابع انسانی مهم است، از ظرفیت‌های حوزه هوش مصنوعی استفاده کنیم. همچنین با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی، آموزش‌های مردمی امدادوکمک‌های اولیه را توسعه داده و اثربخشی خدمات خود و میزان رضایت‌مندی مردم از این خدمات را افزایش دهیم.

رییس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نگاه دیگر ما به توسعه لجستیک و استفاده از پهبادها، بالگردها، آمبولانس‌ها و خودروهای نجات است که بدانیم، از هوش مصنوعی چه استفاده‌ای کنیم؟ امروز با استفاده از تکنولوژی‌های نوین می‌توانیم ظرفیت‌ها را افزایش داده و سرعت اقدامات در بحران‌ها را چند برابری کنیم.

کولیوند با تاکید بر اینکه جمعیت هلال‌احمر از دانش و توان نخبگان در توسعه هوش مصنوعی در تمام فعالیت‌ها و ماموریت‌های خود حمایت می‌کند، ادامه داد: ما اثرگذاری خوبی در نهضت جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر داریم و بارها، طرح‌ها و ایده‌هایمان در مجمع جهانی بازخوردهای خوبی داشته و مورد استقبال قرار گرفته است؛ بنابراین با تمام توان، ظرفیت‌های خود را در اختیار نخبگان می‌گذاریم تا در راستای ارتقای کیفی خدمات به مردم گام‌های بلندتری برداریم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.