تعداد کشته‌های سربازان صهیونیست در غزه بیش از ۲ برابر جنگ ۲۰۱۴ است

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا به نقل از مسؤولان آگاه نوشت، میانگین کشته‌های سربازان صهیونیست در جنگ با حماس بیش از دو برابر میانگین کشته‌های آنها در جنگ ۲۰۱۴ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه است.

به گزارش ارز پرس، این روزنامه در ادامه نوشت، نظامیان گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در مقایسه با حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سال ۲۰۱۴ آمادگی بیشتری نشان می‌دهند.

وال استریت ژورنال به نقل از آوی ملامید، مسؤول سابق در سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی نوشت، حتی اگر در نهایت رژیم صهیونیستی پیروز شود دستیابی به این پیروزی نیازمند نبردی دراز مدت است.

وی تصریح کرد، حماس یک قدرت نظامی بزرگ است و نیروهای آن تا دندان مسلح هستند.

وال استریت نوشت، با وجود محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت در ساخت تسلیحات و جمع‌آوری آن از مواد موجود در غزه، تسلیحاتی که اکنون علیه ارتش رژیم صهیونیستی استفاده می‌کنند، باتجربه عمل کردند.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر تاکنون حدود ۱۶۰۰ صهیونیست کشته شده‌اند.

مقاومت فلسطین همچنین حدود ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفته‌است که اعلام کرد، قصد دارد آنها را با بیش از ۶۰۰۰ اسیر فلسطینی مبادله کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کرد، از هفتم اکتبر تاکنون ۳۴۵ نظامی صهیونیست کشته و ۲۴۱ تن به اسارت درآمده‌اند.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی به تجاوز خود به نوار غزه ادامه می‌دهد و منازل، مدارس، بیمارستان‌ها و مساجد را بمباران می‌کند که بر اثر آن در کنار تخریب کامل برخی مناطق و آواره شدن مردم غزه، بیش از ۹۵۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۲۲ هزار تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.