توزیع بیش از 31000 تُن آسفالت‌ در معابر منطقه 8

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، فاطمه تنهایی؛ شهردار منطقه 8 اظهار کرد: شهرداری منطقه با هدف مناسب‌سازی و سهولت تردد شهروندان، به صورت مستمر با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه و دستی نسبت به بهسازی معابر اقدام می‌کند.

وی افزود: در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه در زیرگذر، بلوار، خیابان‌ و سایر معابر در حال انجام است که 31 هزار تُن آسفالت از ابتدای سال تاکنون در ادامه نهضت نوسازی معابر پایتخت انجام شده است.

شهردار منطقه 8 عنوان کرد: تاکنون 180 معبر اصلی و فرعی منطقه نوسازی شده که از این میان 118 هزار متر به صورت مکانیزه در معابر اصلی و بزرگراهی و 91 هزار متر دیگر به صورت دستی در معابر فرعی و در طرح توسعه محله‌ای آسفالت شده است.

به گفته تنهایی، اولویت ترمیم روکش آسفالت بر مبنای بررسی‌های فنی و میدانی منطقه و نواحی از کیفیت آسفالت معابر و درخواست‌های مردمی ثبت شده در سامانه 137 است.

تنهایی با تاکید بر تلاش شهرداری منطقه نسبت به تکمیل نهضت آسفالت در معابر اصلی و فرعی و انجام تعهدات در این زمینه گفت: تحقق این امر حاصل تلاش عوامل اجرایی، نواحی سه‌گانه و اکیپ‌های شبانه‌روزی منطقه است که با توجه به آغاز بارش‌های فصلی، با سرعت بیشتر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.