رژیم صهیونیستی: نسبت به اظهارات تحریک‌آمیز رهبری اردن متأسفیم

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای به اظهارات نخست وزیر اردن درخصوص اینکه هرگونه تلاش برای بیرون راندن فلسطینی‌ها از نوار غزه یا کرانه باختری را به عنوان اعلان جنگ تلقی خواهد کرد، واکنش نشان داد.

به گزارش ارز پرس، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، روابط این رژیم با اردن از اهمیت راهبردی برخوردار است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «روابط اسرائیل با اردن از اهمیت راهبردی برخوردار است و ما نسبت به اظهارات تحریک‌آمیز رهبری اردن متأسفیم.»

این وزارتخانه همچنین مدعی شد، هدف رژیم صهیونیستی از بین بردن زیرساخت‌های جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) است و این رژیم قصد ندارد غیرنظامیان را متحمل ضرر کند یا آنها را مجبور به کوچ کند.

پیشتر بشر الخصاونه، نخست وزیر اردن در جریان نشست پارلمان گفته بود، هرگونه تلاش یا فراهم کردن شرایط برای کوچاندن اجباری فلسطینیان از غزه یا کرانه باختری خط قرمز است و اردن آن را «اعلان جنگ» تلقی می‌کند.

الخصاونه همچنین تصریح کرد، همه گزینه‌ها برای اردن در چارچوب موضع تدریجی آن در راستای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و پیامدهای آن روی میز است.

نخست وزیر اردن همچنین تاکید کرد، تداوم حملات علیه نوار غزه و تمامی جنایت‌هایی که در این باریکه رخ می‌دهد، نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.