نخستین برف پاییزی روی قله تفتان نشست

یه گزارش سرویس‌خبری مهر، به دنبال وقوع بارش‌های پاییزی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان، قله کوه آتشفشانی و نیمه فعال تفتان (بام شرق ایران) سفیدپوش شد.

همچنین بارش باران در مناطق ترشاب، کارواندر و سرتلاپ، تمندان، کوشه، بیداستر، گروک، چاه احمد، گوهرکوه و غیره از توابع شهرستان‌های خاش و تفتان سبب آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شده است.

هم اینک آسمان شهر و اطراف خاش سیستان و بلوچستان ابری شده و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و بارش شدید باران گزارش شده است.

شهردار خاش در این خصوص گفت: به دنبال هشدارهای هواشناسی، ستاد بحران در این نهاد تشکیل و نیروها و ماشین آلات شهرداری به حالت آماده باش درآمده‌اند.

مهدی شهنوازی در گفت‌و گو با سرویس‌خبری مهر، افزود: کار لایروبی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی صورت گرفته و بهسازی، زیرسازی و جدول گذاری معابر نیز در ماه‌های اخیر انجام شده و به امید خدا، با فروکش کردن بارش‌ها آماده آسفالت معابر هستیم.

وی اظهار کرد: در برخی مناطق خاش مانند ولی آباد و اسلام آباد که زمین‌ها گود بوده و تردد مردم در شرایط بارشی با مشکل مواجه بوده، با حجم بالایی خاک ریزی انجام شده و بر این اساس در بارش‌های تند و سیلابی مشکلات کمتری خواهیم داشت و به امید خداوند آب نیز وارد منازل مردم نمی‌شود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.